Odrzutowiec za picie Pepsi? Netflix ekranizuje historię sądowego sporu

Pepsi, gdzie mój odrzutowiec?
Netlfix zabrał się za historię sądowego sporu: konsument vs Pepsi. Jak to się zaczęło?
W 1996 roku koncern Pepsi nakręciło reklamę w której promował swój program lojalnościowy. Zasady? Za kupowania oznaczonych puszek Pepsi, dostawało się punkty, które można było wymienić na koszulki, czapki z daszkiem czy torby. Na końcu spotu zasugerowano nawet odrzutowiec!
Odrzutowiec za 7 mln punktów zebranych w akcji Pepsi

Na końcu reklamy pojawił się komunikat sugerujący, że za siedem milionów punktów będzie można odebrać prawdziwy myśliwiec. Siedem milionów wydawało się nierealną do zebrania liczbą punktów. Pewien Amerykanin o imieniu Leonard zaskoczył jednak koncern. A ten nie wywiązał się ze swojego zobowiązania. Leonard pozwał korporację. Batalia sądowa z takim gigantem nie jest prosta....
Czy teraz Pepsi wykorzysta tą sytuację?
Jak wyglądała reklama Pepsi?