Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Odrzutowiec za picie Pepsi? Netflix ekranizuje historię sądowego sporu

Netflix wyprodukował serial inspirowany sądową batalią młodego Amerykanina z koncernem Pepsi. O co chodzi? O konkurs Pepsi w którym można było wygrać ... wojskowy myśliwiec.
Reklama

Pepsi, gdzie mój odrzutowiec?

Netlfix zabrał się za historię sądowego sporu: konsument vs Pepsi. Jak to się zaczęło?

W 1996 roku koncern Pepsi nakręciło reklamę w której promował swój program lojalnościowy. Zasady? Za kupowania oznaczonych puszek Pepsi, dostawało się punkty, które można było wymienić na koszulki, czapki z daszkiem czy torby.  Na końcu spotu zasugerowano nawet odrzutowiec!

Odrzutowiec za 7 mln punktów zebranych w akcji Pepsi

Pepsi, za YouTube
Pepsi, za YouTube

Na końcu reklamy pojawił się komunikat sugerujący, że za siedem milionów punktów będzie można odebrać prawdziwy myśliwiec. Siedem milionów wydawało się nierealną do zebrania liczbą punktów. Pewien Amerykanin o imieniu Leonard zaskoczył jednak koncern. A ten nie wywiązał się ze swojego zobowiązania. Leonard pozwał korporację. Batalia sądowa z takim gigantem nie jest prosta....

Czy teraz Pepsi wykorzysta tą sytuację?

Jak wyglądała reklama Pepsi?

 


 
 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum