Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Odzież z logo dyskontu? Dlaczego nie!

Zaczęło się od sneakersów z logo Lidla. A że chwyciło, pomysł podchwyciły inne sieci spożywcze. Czasy, kiedy obciachem było pokazanie się z reklamówką dyskontu, minęły. Zobaczmy, co teraz proponują nam sieci handlowe.
Reklama

Lidl dyktuje trendy

Odzież z logo marek to hit dla fashionistów i kolekcjonerów. - Wsłuchujemy się w najnowsze trendy, dlatego włączamy do naszej czasowej oferty limitowaną kolekcję ubrań i dodatków utrzymaną w duchu streetwearu. Produkty #LIDLFAN wzbudziły duże zainteresowanie  klientów, a oferta cieszyła się powodzeniem - informowało biuro prasowe sieci Lidl.

 

Klapki z logo Lidl, fot. mat. pras.
Klapki z logo Lidl, fot. mat. pras.

Lidl proponował swoim klientom m.in. klapki, skarpetki i buty sportowe, a kupującym online dodatkowo legginsy, materace do pływania, ręcznik kąpielowy, szorty czy torbę na zakupy. A wszystko zaczęło się w 2019 r. w Niemczech, kiedy to Lidl postanowił nagrodzić lojalnych klientów firmowymi sneakersami. Buty, pierwotnie wymyślone jako żart primaaprilisowy, zostały tak dobrze przyjęte przez użytkowników mediów społecznościowych, że Lidl postanowił pójść tą drogą. Obuwie z logo Lidla stało się fenomenem w wielu krajach. Są nadal poszukiwane przez kolekcjonerów i entuzjastów sportu.

Lidl z własną kolekcją obuwia i odzieży, fot. mat. pras.
Lidl z własną kolekcją obuwia i odzieży, fot. mat. pras.

Biedronka: Współpraca z marką Kubota i własna kolekcja

W lipcu Biedronka wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję ubrań sygnowaną swoim rozpoznawalnym logo. Produkty wykorzystują kolory charakterystyczne dla marki: żółty oraz czerwony.

W skład linii Fan Collection weszły bluzy i t-shirty, zarówno męskie i damskie. Dla fanów - modowych koneserów, chcących skompletować swój outfit sieć oferowała także zestaw - skarpetki z logo oraz klapki, a także kolorowe sneakersy.

Odzieżowa kolekcja Biedronki, fot. mat. pras.
Odzieżowa kolekcja Biedronki, fot. mat. pras.

 - Przez lata obserwowaliśmy trendy, a teraz odpowiadamy na zapotrzebowanie i komentarze naszych klientów. Własna linia odzieżowa była dla nas naturalnym krokiem w kierunku rozwoju oferowanego przez nas asortymentu modowego. Wierzymy, że ubrania z pierwszej serii Fan Collection stworzone w duchu streetwear będą hitem letniego sezonu - mówił Piotr Konopko, dyrektor handlowy w sieci Biedronka.

Wcześniej Biedronka przetarła szlak współpracą z rozchwytywaną marką Kubota, która w wielkim stylu wróciła na rynek.


Od 2019 roku w dyskontowej sieci pojawiają się kultowe klapki. W tym sezonie kolekcja Kubota dla Biedronki zawierała nie tylko klapki, ale także ubrania i akcesoria z logo Kubota.

Aldi i Kubota dla pracowników, ubrania z logo na razie jako nagroda

Kubota i sieci handlowe to dobre połączenia. Na współpracę z tą marką zdecydował się również niemiecki dyskonter Aldi - w tym przypadku dotyczyło to kampanii employerbrandingowej. W wyniku kooperacji klapki stały się jedną ze składowych specjalnie stworzonej kolekcji ubrań ALDI.

Klapki Kubota dla pracowników Aldi, fot. mat. pras.
Klapki Kubota dla pracowników Aldi, fot. mat. pras.


– Klapki Kubota wchodzą w skład zestawu ubrań, który wykorzystujemy w konkursach wewnętrznych dla naszych pracowników, oraz zewnętrznych dla obserwatorów naszych kanałów w social media. Kubota to kultowa, polska marka dobrze kojarząca się wśród pracowników – powiedział Łukasz Góralczyk, kierownik Działu Rekrutacji i EmployerBrandingu ALDI w  Polsce.

Czy wkrótce w sieci pojawi się więcej ubrań z firmowym logo? Niewykluczone. Póki co, klienci sieci mogli wziąć udział w konkursie, w którym nagrodami były właśnie ubrania z serii ALDI Original. To seria inspirowana wzorem torby w biało-niebieskie paski. Czarna, casualowa bluza z kapturem i logo ALDI, biało-niebieskie dresy w paski, skarpety, kapelusz i klapki są częścią tej kolekcji.

Kolekcja ubrań Aldi, fot. mat. pras.
Kolekcja ubrań Aldi, fot. mat. pras.

Kubota wskoczyła też do Żabki

Kubota nawiązała również współpracę z siecią sklepów Żabka. Do oferty firmy trafiła limitowana kolekcja klapek basenowych z logo sieci.

Klapki Kubota z logo sieci sklepów Żabka dostępne są w esklepie Kubota. To kolekcja limitowana. Kubota podkreśla, że klapki Basenowe Pro Żabka to zaawansowany technologicznie, wysokiej jakości produkt, który doskonale sprawdzi się podczas codziennych wizyt w sklepie z zielonym logo.

Klapki Kubota Basenowe Pro Żabka fot. kubotastore.pl
Klapki Kubota Basenowe Pro Żabka fot. kubotastore.pl
 

Klapki Kubota z logo KFC są z kolei nagrodą w letnim konkursie fast-foodowej sieci.

Buty Heineken z podeszwą z... piwem

Na koniec ciekawostka ze świata. Swoich sił w branży modowej postanowiła spróbować marka Heineken. Wraz z agencją kreatywną Le Pub stworzyła unikatowy model sneakersów, w których – dosłownie – płynie piwo.

Heinekicks to limitowana seria sneakersów, które powstały z okazji premiery piwa Heineken Silver. Buty są prawdziwą gratką dla kolekcjonerów.

Buty marki Heineken, fot. mat. pras.
Buty marki Heineken, fot. mat. pras.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum