OEX Cursor promuje kawy Costa Coffee dzięki zespołowi merchandisingu mobilnego

Główną zaletą mobilnej formy usługi merchandisingowej jest duża elastyczność w realizacji zlecenia. Kluczowe są odpowiednie kompetencje zespołu: wiedza i praktyka w zakresie różnorodnych technik merchandisingowych, sprzedażowych i promocyjnych. Oprócz monitoringu sytuacji, kontaktów
z dostawcami i wsparciu zespołów stacjonarnych merchandiser mobilny zgłasza pomysły na aktywacje dodatkowych ekspozycji produktowych czy samych metod promocji.
- Mobilny Team Costa to coś więcej niż sam merchandising w punkcie sprzedaży. Realizujemy rozszerzone działania w obszarach budowania widoczności produktu. Modyfikujemy obszar sekcji kawy w celu zwiększania udziału półkowego, wstawiamy wyspy paletowe oraz dodatkowe ekspozycje
i dokonujemy ich zatowarowania. Dbamy o ciągłość dostępności produktu poprzez rekomendowanie zamówień oraz przeprowadzanie aktywności ambasadorskich w rynku, w bardzo wysokiej jakości, zgodnie ze zdefiniowanym obrazem sukcesu przez Coca-Cola HBC Polska - mówi Tomasz Staszczuk Account Director OEX Cursor.
Pracownicy mają do dyspozycji samochody służbowe i urządzenia mobilne z zainstalowanym systemem do dynamicznego zarządzania planem pracy oraz raportowania online. Dzięki temu możliwe jest szybkie dotarcie merchandisera mobilnego do punktu i sprawna realizacja zadań.
Akcja przeprowadzona przez OEX Cursor miała na celu wzmocnienie rozpoznawalności kawy Costa Coffee poprzez spójną komunikację wizualną nawiązującą do brandingu znanego klientom z kawiarni Costa. W realizację zaangażowanych było 10 merchandiserów – ambasadorów marki, którzy aktywnie zachęcali klientów do spróbowania nowej kawy. W trakcie jednego weekendu sprzedano 800 kg promowanej kawy.