OEX z projektem w sklepach Auchan. Pierwsze zadanie: większa sprzedaż lalek LOL

MerService z Grupy OEX wspiera sprzedaż producenta zabawek MGA Entertainment
„Zdecydowaliśmy się na podjęcie współpracy z MerService ze względu na ogromne doświadczenie spółki w działaniach z zakresu wsparcia sprzedaży oraz odpowiednie zasoby, ale przede wszystkim na elastyczność, której oczekujemy w okresach wzmożonej sprzedaży. Chcemy się wyróżnić, dlatego powierzyliśmy MerService budowę i zarządzanie specjalnymi ekspozycjami” – podkreśla Piotr Respondowski, Sales Director CEE z MGA Entertainment.
Auchan chce "podkręcić" sprzedaż LOL Surprise
„Pierwszym zadaniem realizowanym w ramach projektu było zbudowanie efektownych ekspozycji dla marki LOL Surprise” – dodaje Mateusz Frankus, National Field Force Director z MerService.
MGA Entertainment w swojej ofercie posiada między innymi produkty LOL Surprise czy Little Tikes, w tym zabawki dla małych dzieci i niemowląt, centra aktywności, zabawki do zabawy na świeżym powietrzu i meble dziecięce. Sezonowość tych produktów powoduje większe zapotrzebowanie na obsługę handlową oraz budowanie dodatkowych ekspozycji, głównie w sklepach wielkoformatowych.
Zespół MerService realizuje usługi dla MGA Entertainment w 70 sklepach sieci Auchan na terenie całej Polski. W ramach współpracy zbudowanych zostało 35 dodatkowych ekspozycji. W planach jest rozszerzenie projektu również na kanał sklepów detalicznych z asortymentem dla dzieci.