PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

OFZ: Sprzedaż w galeriach stopniała o 90 proc., stawiamy na e-sklep i budujemy magazyn

Autor: dlahandlu.pl 24 kwietnia 2020 09:44

OFZ: Sprzedaż w galeriach stopniała o 90 proc., stawiamy na e-sklep i budujemy magazyn fot. materiały prasowe

Organic Farma Zdrowia na początku maja uruchomi największy w Polsce magazyn żywności ekologicznej dedykowany wyłącznie pod sprzedaż internetową sklepu Organic24.pl. Równolegle spółka opracowała, przetestowała i uruchamia w wielu sklepach na terenie Polski nowe możliwości realizacji zakupów, w trzech wariantach: Click & Collect, Click & Drop oraz Click & Drive.

Do tej pory dla spółki najważniejsza była sprzedaż w sklepach stacjonarnych, z głównym naciskiem na sklepy ulokowane w najlepszych galeriach i centrach handlowych głównych miast Polski. Od zaledwie kilku lat spółka zaczęła otwierać sklepy przy ulicach i na osiedlach.

Jednak ograniczenia wprowadzone 14 marca br., związane z handlem w czasie pandemii COVID-19, zmieniły w ciągu 24 godzin sytuację w sklepach sieci. - Sklep internetowy Organic24.pl wystrzelił jak z rakiety i nie był w stanie realizować ciągle napływających zamówień, więc wprowadzone zostały istotne ograniczenia asortymentowe, by móc jednak te zamówienia realizować. Sklepy przy ulicach i na osiedlach również odnotowały duże, często wręcz wyśmienite wzrosty sprzedaży. Niestety jednak - dotychczasowa siła handlowa spółki tkwiąca w sklepach zlokalizowanych w galeriach stopniała o ponad 52% (w niektórych sklepach nawet o 90%), co w efekcie końcowym dało duży spadek sprzedaży całej spółki) - zdradza firma.

Dlatego też zarząd zdecydował o skupieniu się nad wykorzystaniem potencjału popytowego, jaki widać w innych kanałach sprzedaży. Spółka wynajęła na terenie Warszawy nowy magazyn, dedykowany wyłącznie pod sprzedaż internetową sklepu Organic24.pl. Magazyn ma kubaturę 6 tyś m3 i jest aż 10 razy większy od obecnego i będzie największym obiektem w Polsce, specjalizującym się w sprzedaży żywności i produktów ekologicznych on-line. Założeniem jest oferowanie pełnego asortymentu jaki jest w ofercie spółki, czyli kilku tysięcy produktów, łącznie z art. świeżymi, takimi jak wędliny, mięso, nabiał, pieczywo, sery, warzywa i owoce czy dania gotowe. Potencjał logistyczny będzie elastycznie dostosowywany do ilości zamówień, głównie dzięki zwielokrotnionej powierzchni magazynowej i do pakowania, znacząco zwiększonej ilości pracowników, wyposażenia, w tym w osprzęt informatyczny. Dostawy na terenie Warszawy i okolic będą realizowane tego samego dnia, a na terenie kraju maksymalnie w 48 godzin.

Obecnie trwają ostatnie przygotowania do rozpoczęcia działalności w nowym obiekcie - planowanej na początek maja. Równolegle spółka opracowała, przetestowała i uruchamia w wielu sklepach na terenie Polski  nowe możliwośc realizacji zakupów, w trzech wariantach: Click & Collect, Click & Drop oraz Click & Drive, gdzie:
CLICK – zamówienie od klienta, robione dowolnie przez Telefon, FB, mail;
COLLECT – odbiór osobisty w sklepie lub pod sklepem;
DROP – odbiór „osobisty”, ale z włożeniem zakupów do bagażnika samochodu klienta na Parkingu pod sklepem;
DRIVE – dostawa do domu klienta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6456
Ilość aktualnych ofert: 479104

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    19,99

  • Śr

    18,15

  • Min

    16,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.