Okocim wprowadza na rynek nowy smak radlera

Beer miksy to obiecujący segment, w którym co roku konsumenci czekają na nowości. Polacy upodobali je sobie ze względu na orzeźwiający smak z nutą delikatnej goryczki oraz niewielką zawartość alkoholu – mówi Aleksandra Lipko, junior brand manager marki Okocim. W tym sezonie stawiamy na polskie smaki i jako pierwsi na polskim rynku wybieramy owoce leśne. Nowy smak dołącza do obecnych już w ofercie dwóch wariantów smakowych Okocimia – Radler Limonka i Radler Grejpfrut z limonką.
Premierze nowego Okocim Radler Limonka z owocami leśnymi towarzyszyć będzie kampania reklamowa, w której spoty, podobnie jak w przypadku całej marki Okocim, mają formę paradokumentu. W reklamie autentyczni okocimscy piwowarzy opowiadają o swojej pracy przy tworzeniu radlerów. Emisja spotów planowana jest od maja w głównych kanałach TV. Towarzyszyć jej będą również działania digitalowe. Pełna linia radlerów będzie również widoczna na billboardach w całej Polsce, a materiały POS pojawią się w punktach sprzedaży. Za produkcję spotów i planowanie działań w digitalu odpowiada agencja Upside, media zaplanował dom mediowy PHD Media Direction, zaś materiały POS oraz projekt opakowań przygotowała agencja EDDA.
Radler Okocim Limonka z owocami leśnymi ma niską zawartość alkoholu 2% i najlepiej smakuje podany schłodzony w szklance lub bezpośrednio z mocno schłodzonej butelki.
Jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 0,5 l w rekomendowanej cenie detalicznej 2,99 zł. za butelkę, 3,49 zł. za puszkę i 13,96 zł. za 4-pak.