PARTNER PORTALU

Olimp Labs: od suplementów diety do odzieży sportowej

Autor: Aleksandra Helbin 22 lutego 2021 10:22

Olimp Labs: od suplementów diety do odzieży sportowej fot. Olimp Labs

W segment sportowej odzieży celuje coraz więcej firm, nawet tych nie zawsze związanych z branżą odzieżową. W tym roku mocno na rynek z nową kolekcją Gold Series marki Olimp Live&Figth weszła także farmaceutyczna firma Olimp Labs, znana głównie z produkcji suplementów diety i witamin. Stawiając na jakość i krajową produkcję chcą podbić rynki.

Na polskim rynku odzieży sportowej karty rozdają krajowi liderzy jak OTCF, właściciel marki 4F, a także zagraniczne marek-legendy jak Adidas czy Nike. Olimp Labs postanowił znaleźć swoje miejsce, stawiając na jakość i innowacje.

Ważna i wyróżniająca staje się metka "Made in Poland". - Stawiamy na polską produkcję, współpracę z polskimi producentami i partnerami - mówi WNP.PL szef odzieżowej marki Olimp Live&Fight Mateusz Parszewski.
Produkowana w Polsce odzież trafi nie tylko do sieci punktów Olimp Store, ale także za granicę - m.in. do Emiratów Arabskich, Niemiec czy Rosji.

Ubrania sportowe są swoistym fenomenem krajowej branży odzieżowej, która od lat napędza polski eksport. Z danych firmy ITRO, specjalizującej się w doradztwie eksportowym, w przedpandemicznych czasach zagraniczna sprzedaż odzieży sportowej "Made in Poland" wzrastała rocznie o 40 proc.

Pandemia wyhamowała tę dynamikę, jednak według ekspertów ITRO, ten segment rynku ma także szanse na bardzo szybkie odrobienie strat. W czasie, gdy łańcuchy dostaw są nadal niepewne, takie grupy asortymentów, jak odzież sportowa, robocza, dziecięca czy obuwie i bielizna, mogą wygrywać.

- Trzech głównych eksporterów odzieży na świecie to: Chiny, Bangladesz i Wietnam, dotyczy to wielu branżowych kategorii. Można oczekiwać, że po ostatnich zawirowaniach z pandemią COVID-19 nastąpi duży skok w rankingu polskiego eksportu, ponieważ wiele firm będzie szukać podwykonawców w bliższych i bardziej stabilnych lokalizacjach. Branża krawiecka, jak każda branża wytwórcza, będzie korzystać na zawirowaniach spowodowanych wojną handlową z Chinami i zerwanych łańcuchach dostaw spowodowanymi lockdownem gospodarek na całym świecie - komentuje Sebastian Sadowski-Romanov, prezes ITRO.

- Olimp Labs faktycznie kojarzy się z dwoma dużymi segmentami - farmacją i suplementacją, ale odzież towarzyszy firmie już od kliku lat. Marka Olimp Live&Fight początkowo sygnowała odzież, która była jedynie formą marketingowego wsparcia dla podstawowego asortymentu. Z takich zadaniowych kolekcji korzystali ambasadorzy. Można powiedzieć, że byli jej testerami – najbardziej wymagającymi z możliwych. To profesjonaliści, którzy treningom poświęcili swoje życie. I to właśnie ich sugestie stały się impulsem do tego, by pójść krok dalej, zaistnieć na rynku odzieży sportowej - wspomina początki działań firmy Olimp Labs w branży odzieżowej Mateusz Parszewski, szef odzieżowej marki Olimp Live&Fight.

Podobał się artykuł? Podziel się!




BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9581
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    16,09

  • Śr

    10,50

  • Min

    9,72

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.