Organic Farma Zdrowia stawia na większe sklepy

Jak zmienia się europejski rynek sklepów z żywnością ekologiczną? Dynamika zmiany jest na rynku europejskim niesamowita, w zasadzie od dwóch, trzech lat można zauważyć bardzo silny trend w kierunku otwierania dużych kompleksowych sklepów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.
- Powierzchniowo są to sklepy od 500 do nawet 1000 mkw., czyli podobne do konwencjonalnych dużych supermarketów, w których można zobaczyć kilka tysięcy produktów. Oferta spożywcza takich placówek swoją kompleksowością nie różni się od oferty normalnego konwencjonalnego sklepu, natomiast różni się oczywiście tym, że wszystkie te produkty są w wersji ekologicznej - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Sławomir Chłoń, prezes Organic Farma Zdrowia.
Sklepy specjalistyczne w Polsce też zaczynają rosnąć, właściciele tych placówek widzą, że na małej powierzchni można pokazać niewiele produktów, stąd przedsiębiorcy otwierają większe sklepy, starają się zamieniać małe na inne, większe lokale. Również nasza sieć – Organic Farma Zdrowia – podjęła strategiczną decyzję, że nie będziemy otwierali sklepów mniejszych niż 400 mkw. - dodaje prezes OFZ.
Przeczytaj także:
Więcej na portalspozywczy.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:09 Morawiecki: ponad 700 mln zł z tarczy branżowej już na kontach firm
- 15:04 Startuje sieć małych magazynów
- 14:57 KOWR: eksport żywności do listopada 2020 r. wzrósł o 7 proc.
- 14:54 Mastercard chce połączyć pokolenia dzięki technologii
- 14:39 W 2020 roku Dino w ramach pomocy publicznej otrzymało 10 mln zł
- 14:32 Carrefour sprzedaje produkty z bliskim terminem ważności przecenione do 90 proc.
- 14:22 Gatta z ochroną przed wierzycielami
- 14:20 PSL: stoimy murem za polskimi przedsiębiorcami, rząd strasząc ich karami...
-
MS przygotowuje regulacje rynku franczyzy
-
Plastikowa rewolucja w sieciach: kula u nogi czy szansa na poprawę wizerunku?
-
Związkowcy rozmawiają z prezydentem. Chcą szczepionek dla pracowników handlu...
-
Empik opracował algorytm, który przewiduje, jak będą działać sklepy w danych...
-
CCC zawiązuje grupę podatkową
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Dino zmierzy się z kryzysem wizerunkowym?
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Ekspedientka Dino w maseczce z antyrządowym hasłem
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Szymon Piduch odchodzi z rady nadzorczej Dino
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
- Mieszkanie, Wrocław Nadodrze (Śródmieście), Bolesława Prusa, 80.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk, Henryka Arctowskiego, 63.00 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Wrocław Krzyki-Partynice (Krzyki), Koreańska, 55.60 m², sprzedam mieszkanie
- Mieszkanie, Gdańsk Przymorze (Przymorze Wielkie), Prezydenta Lecha Kaczyńskiego, 27.00 m², sprzedam mieszkanie
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.