OSHEE przejmuje Kingę Pienińską. Chce być piątą największą marką wód w Polsce

Firma zapowiada wejście w ciągu najbliższych lat do pierwszej piątki marek wód mineralnych w Polsce. Planuje jeszcze w tym roku inwestycje w markę i przejęty zakład.
Kinga Pienińska to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w tej kategorii na rynku polskim. Naturalna woda mineralna Kinga Pienińska, pozycjonowana w obszarze górskich wód premium. W ciągu ostatnich lat regularnie zdobywała krajowe i międzynarodowe nagrody za najwyższą jakość wody, w tym między innymi najwyższe wyróżnienie, czyli 3 gwiazdki Superior Taste Award, przyznawane przez International Taste & Quality Institute (Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości) w Brukseli.
- Zainteresowanie zakupem naszej marki było bardzo duże. Szukaliśmy partnera, którego profesjonalizm oraz zaangażowanie zapewnią skuteczny i długotrwały rozwój – mówi Marek Zieliński, prezes i współudziałowiec Kingi Pienińskiej.
Z perspektywy OSHEE omawiana transakcja, uwzględniająca również przejęcie zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem oraz wszystkich pracowników zatrudnionych w spółce, to kolejny krok w rozwoju firmy. Poprzez przejęcie marki Kinga Pienińska OSHEE planuje ekspansję w jednej z największych kategorii spożywczych w Polsce, jaką jest kategoria wód mineralnych.
W tym roku planowane są inwestycje nakierowane na wzrost świadomości marki Kinga Pienińska, rozwój sieci dystrybucji oraz rozbudowę zakładu produkcyjnego w Krościenku nad Dunajcem.
Rolę doradcy finansowego OSHEE przy omawianej transakcji pełniła firma Fidea.