OSHEE rozpoczęło współpracę z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki

OSHEE od dawna wspiera profesjonalnych sportowców oraz sympatyków aktywności fizycznej – marka angażuje się w wiele wydarzeń sportowych oraz jest m.in. partnerem Pucharu Polski w piłce nożnej oraz rozgrywek Nice 1 Ligi, jesienią ub.r. firma została oficjalnym partnerem PZPN. OSHEE współpracuje także z organizacją KSW jako jej oficjalny partner. Ambasadorką marki jest Joanna Jędrzejczyk, która wspólnie z OSHEE promuje aktywność sportową m.in. poprzez kampanię na wybranych produktach firmy.
W ramach współpracy z PZLA, OSHEE wprowadzi na rynek napoje izotoniczne dedykowane
i sygnowane logotypem Polskiego Związku Lekkiej Atletyki: OSHEE Runners i OSHEE Lemon,
w butelkach o standardowej pojemności 0,75 l. Oba napoje idealnie sprawdzają się podczas intensywnych treningów, podczas których organizm traci nie tylko wodę, ale i ważne dla zdrowia witaminy, węglowodany czy elektrolity.
Dzięki podjętej współpracy OSHEE będzie obecne podczas wszystkich imprez sportowych
i konferencji prasowych PZLA oraz na ściankach sponsorskich. Produkty OSHEE będą towarzyszyły zawodnikom Polskiego Związku Lekkiej Atletyki podczas wszystkich zawodów, w których będą brać udział w ramach Reprezentacji Polski. Dodatkowo osoby goszczące w siedzibie PZLA, dzięki stałej ekspozycji, będą miały okazję zapoznać się z portfolio marki OSHEE, w tym z napojami izotonicznymi i witaminowymi.