OSM Piątnica wznawia kampanię promocyjną „Śniadanie musi być”

W trwającej do 7 lutego kampanii Piątnicy po raz kolejny pojawi się znana już konsumentom Babcia Eugenia. W rodzinnej, pełnej ciepła atmosferze komunikuje ona, że śniadanie to podstawa i najważniejszy posiłek, dający siłę oraz energię na cały dzień. Najlepsze natomiast śniadanie to takie, które bazuje na wysokiej jakości, naturalnych i sprawdzonych produktach – jak wiejski twaróg czy serki do smarowania – z Piątnicy, no bo skąd!
W kampanii oraz na specjalnej stronie www.sniadanie.piatnica.com.pl OSM Piątnica podkreśla rolę śniadania w codziennej diecie. Powinno ono być najważniejszym posiłkiem w ciągu dnia, a niestety bywa często lekceważone i traktowane jako luksus dla wybranych, którym wystarczy czasu, by je rano przygotować.
OSM Piątnica prowadzi miesięczną intensywną kampanię promocyjną, mającą na celu promocję produktów śniadaniowych oraz budowanie świadomości roli śniadania w odżywianiu.
Zaplanowano działania w telewizji, na VOD, w digitalu oraz w mediach społecznościowych. Dzięki temu OSM Piątnica chce budować pozytywne nawyki regularnego spożywania pełnowartościowego śniadania. Prowadzone działania z pewnością przełożą się także na wzrost zainteresowania produktami marki w punktach sprzedaży oraz ich rotację na półkach.