Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Oświetlenie pokieruje zakupami w sklepie Carrfoura

Nowe żarówki LED-owe porozumiewają się ze smartfonami klientów supermarketu i wysyłają ważne informacje dotyczące zakupów. Eksperymentalny system zainstalowano w sklepie Carrefour we francuskim Lille - podaje Polskie Radio.
Reklama

Dzięki specjalnym LED-om klient dokładnie wie, gdzie jest, bo nowy system działa trochę tak jak lokalny GPS. Ponadto klienci wiedzą, na których półkach są wybrane produkty i jakie są najnowsze promocje. Kody emitowane przez punkty LED są niewidzialne dla ludzkiego oka, ale odbierają je smartfony, na których trzeba zainstalować specjalną aplikację.

Eksperymentalny system wyprodukowany przez firmę Philips to konkurencja dla tzw. beaconów, czyli instalowanych w supermarketach czujników działających w znanej technologii bluetooth.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum