Otmuchów produkuje batony marki własnej dla stacji Moya
Anwim S.A., właściciel sieci stacji paliw MOYA, rozwija ofertę produktów marki własnej o batony MOYA Energia oraz soki owocowe MOYA.
Z raportu Deloitte „Global state of consumer tracker” wykazano, że aż 30 proc. badanych, gdy tylko ma taką możliwość, wybiera w sklepach produkty marek własnych.
- Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., MOYA Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12%, a MOYA Woda na poziomie 21% – mówi Filip Puchalski, dyrektor ds. operacyjnych MOYA, członek zarządu Anwim S.A.
W grudniu na sklepowe półki stacji paliw MOYA trafią nowe produkty: batony energetyczne i proteinowe MOYA Energia oraz soki owocowe MOYA wzbogacone witaminą C. W ofercie pojawią się dwa rodzaje: musli w polewie mlecznej i orzechami i baton proteinowy o smaku malinowym z czekoladą, produkowane przez Zakłady Przemysłu Cukierniczego Otmuchów S.A. Z kolei soki o smaku jabłkowym i pomarańczowym produkują Zakłady MIX S.A. w Kwidzynie stworzono soki owocowe marki własnej. Obecnie prowadzone są intensywne rozmowy na temat przygotowania kolejnych produktów.
Przeczytaj także:
Dodatkowo, w odświeżonej szacie graficznej wrócą zawieszki zapachowe i wyprodukowane przez markę Clipper dla MOYA zapalniczki.
– Będziemy systematycznie budować sprzedaż, żeby finalnie dojść do poziomu 30-40 proc. udziału marki własnej w każdej kategorii produktowej i do 20 proc. w obrocie całego sklepu. Przy obecnej dynamice rozwoju naszej sieci i zmieniających się preferencjach klientów, którzy są bardziej skłonni do zakupów produktów tego segmentu, szacujemy, że poziom możemy osiągnąć na przestrzeni najbliższych kilku lat – dodaje Filip Puchalski.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 14:41 Franczyza w sejmie: państwo musi walczyć z tyranią wielkich korporacji
- 14:15 Żabka wycofuje plastikowe torby z sieci sklepów
- 14:12 RTV Euro AGD ma dosyć. Otwiera w sklepy w galeriach handlowych
- 14:06 Google grozi "zbanowaniem" Australii
- 13:54 W przyszłym tygodniu zostaną przedstawione informacje na temat obostrzeń
- 13:51 PKO BP: styczeń prawdopodobnie słabszy dla sektora detalicznego przez ponowne...
- 12:50 Ekspert: Liderzy rynku zasypali e-handlem połowę strat po zamknięciu galerii
- 12:26 Rollery do masażu, ekspandery, gumy i hantle to hity sprzedażowe Empik.com
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.