Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Otwarcie rozbudowanej powierzchni Wola Park odbędzie się 17 września

Trzymetrowe serca rozstawione w Warszawie są częścią kampanii marketingowej zapowiadającej otwarcie nowej części Wola Parku, które rozpocznie się 17 września 2015 r.
Reklama

Nowy właściciel Wola Park – IKEA Centres Poland kończy rozbudowę i modernizację obiektu. Dzięki temu jego powierzchnia zwiększyła się o ponad 17 500 m kw. do 77 500 m kw. i pojawią się tu nowe sklepy m.in. Castorama, TK Maxx, Toys”R”Us i Mango.

Od początku września, w kolejnym etapie kampanii, na sercach pojawi się grafika, dzięki której staną się drogowskazami kierującymi do Wola Parku.


Centrum Handlowe Wola Park to kompleks handlowy. Na dwóch poziomach galerii handlowej znajduje się ponad 180 butików i sklepów, a w nich szeroka oferta odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. Swoje sklepy mają tu m.in. tak popularne marki, jak: 4F, Apart, Big Star, C&A, Deichmann, Diverse, Douglas, Duka, Ecco, Empik, Gino Rossi, Go Sport, H&M, KappAhl, Levi’s Lee & Wrangler, Mega Punkt, Molton, Mothercare, Okaidi, Organique, Orsay, Próchnik, Reserved, Ryłko, Sephora, Simple, Smyk, Springfield, Stradivarius, SuperPharm, Tatuum, Tommy Hilfiger, Unisono, Venezia, Vistula, Willsoor, Wólczanka i ZARA. W centrum znajdują się także salony fryzjerskie Frederic Moreno, Haircoif i Happy Days oraz dwupoziomowy hipermarket sieci spożywczej Auchan. Wola Park to także wybór kawiarni i restauracji, m.in. Pizza EATaliano oraz Karczma Soplicowo, oraz dwupoziomowe Multikino i klub fitness Calypso.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum