Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Otwarcie Wroclavii zmieni rynek wrocławskich centrów handlowych

Wrocławska oferta centrów handlowych jest konkurencyjna i wciąż się powiększa. – Przyszłość rynku wrocławskich centrów handlowych, po otwarciu Wroclavii, diametralnie się zmieni – uważa Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.
Reklama

Wyniki odwiedzalności Alei Bielany pokazują, że klienci coraz chętniej wybierają zakupy poza ścisłym centrum miasta.

- Obserwując tendencje, jakie obecnie panują na rynku możemy przypuszczać, że zbyt duże zagęszczenie centrów handlowych w ścisłym centrum miasta, spowoduje spadek odwiedzalności poszczególnych obiektów. Nadmierna saturacja rynku wymaga bowiem zmian. Wiele wskazuje na to, że w przyszłości we Wrocławiu postanie 4 liderów, w tym Aleja Bielany. Czy ten scenariusz się sprawdzi? Czas pokaże, jednak spostrzeżenia i tendencje rynkowe, kierują się właśnie ku niemu. – dodaje Kolondra. 

Aleja Bielany to centrum handlowo – rozrywkowe, należące do IKEA Centres, w którym znajduje się 200 sklepów oraz największy sklep IKEA w Polsce. Na 145 000 mkw. oferuje szeroką ofertę odzieży, obuwia i akcesoriów, kosmetyków, a także artykułów sportowych i wyposażenia wnętrz. W centrum znajduje się także hipermarket sieci Tesco. 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.