Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Outdoorzy z przychodami rzędu 1,4 mln zł

Outdoorzy S.A., spółka zajmująca się sprzedażą odzieży oraz sprzętu sportowego za pośrednictwem własnego sklepu internetowego, osiągnęła w 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 przychody netto ze sprzedaży w wysokości 1.460 tys. zł.
Reklama

W 1 kw. roku obrotowego 2015/2016 przychody netto ze sprzedaży sięgnęły 1.270 tys. zł, więc wyniki sprzedażowe osiągnięte w 1 kw. roku obrotowego 2016/2017 wykazały blisko 15% wzrost w ujęciu rdr.

Outdoorzy S.A. zanotowała w minionym kwartale stratę netto na poziomie 24 tys. zł, która wynikała przede wszystkim z poniesionych jednorazowych kosztów związanych z upublicznieniem na rynku NewConnect. Istotne znaczenie dla dalszego zwiększania przychodów oraz poprawy rentowności spółki będzie miał z pewnością widoczny obecnie wzrost sprzedaży detalicznej pozwalającej uzyskiwać wyższe marże.

- Jesteśmy niezwykle zadowoleni ze wzrostu odwiedzających witrynę sklepu outdoorzy.pl o ponad 54% w stosunku do analogicznego okresu w poprzednim roku. Przełożyło się to na zwiększenie przychodów generowanych poprzez tą platformę sprzedażową o 69%. Co ważne, nie jest to zjawisko chwilowe, a raczej stała tendencja wzrostowa, która utrzymuje się w kolejnych miesiącach. Optymalizując koszty stałe oraz marże na poszczególnych segmentach produktów, jestem przekonany, że jeśli nie wystąpią jakieś niespodziewane zdarzenia makroekonomiczne to na koniec roku obrotowego 2016/2017 będziemy w stanie pokazać solidny zysk. Jednorazowe koszty związane z wejściem na rynek NewConnect nie były do końca zaskoczeniem, liczyliśmy się z nimi. Mają one jednak negatywny wpływ na wynik, co nas oczywiście chwilowo martwi. Jednak na wynik trzeba zdecydowanie patrzeć w perspektywie długoterminowej - podkreśla Paweł Miśkiewicz, Członek Zarządu spółki Outdoorzy S.A.

Spółka Outdoorzy kontynuuje prace nad wdrożeniem nowej platformy sprzedażowej, która umożliwi klientom dokonywanie zakupów w jeszcze łatwiejszy sposób oraz będzie dostosowana do korzystających z urządzeń mobilnych.

- Minimalny wzrost sprzedaży hurtowej, który wyniósł 6% w stosunku do analogicznego kwartału poprzedniego roku obrotowego, jest wynikiem odświeżenia oferty. Prędzej czy później ta chwila musiała nastąpić, a przełom roku jest okresem jak najbardziej do tego odpowiednim. Mamy podstawy zakładać, że sprzedaż nabierze jeszcze większej dynamiki w kolejnych miesiącach. - zakończył Miśkiewicz.

 

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum