Outlety FACTORY z nowym dyrektorem technicznym

Na nowym stanowisku Escobar będzie odpowiedzialny za nadzorowanie wszelkich działań technicznych związanych z nowymi inwestycjami, rozbudową i renowacją obiektów zarządzanych przez hiszpańską, międzynarodową firmę w Hiszpanii, Włoszech, Francji, Polsce, Niemczech i Holandii.
NEINVER odnotowuje 15% wzrost sprzedaży w całym swoim portfolio w pierwszej połowie 2023 roku. Wartość sprzedaży w salonach marek osiągnęła poziom 690 mln euro. Zwiększyła się również liczba odwiedzających, wzrastając o 12% do blisko 33 mln klientów w pierwszej połowie roku. Outlety FACTORY w Polsce zanotowały 19% wzrost wartości sprzedaży
w porównaniu do pierwszego półrocza 2022. Wzrosła też wartość średniego paragonu i liczba transakcji w salonach marek obecnych w centrach.
Co wiemy o Nienver
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.