Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PanParagon: Milka i marki własne Biedronki oraz Lidla - te czekolady kupujemy najcześciej

Po tabliczkę czekolady najcześciej sięgamy w poniedziałek. 19 proc. paragonów zwierających słodką tabliczkę na paragonie przypada właśnie na pierwszy dzień tygodnia.  Niemal równie często do naszych koszyków zakupowych czekolada trafia w soboty – 18 proc. przeanalizowanych paragonów. Najmniej czekoladowym dniem tygodnia jest niedziela, gdy większość sklepów jest zamknięta (3 proc. paragonów) - wynika z danych PanParagon.
Reklama

Spoglądając na dane w ujęciu rocznym widać, że mniejsze zainteresowanie czekoladą widać w okresie letnim. Zaledwie 6 proc. paragonów z tą słodkością na liście odnotowana jest od czasie czerwca do sierpnia, a największy spadek czekoladowych zakupów przypada na wrzesień – tylko 5 proc. paragonów.

W ciągu ostatniego roku  wśród analizowanych czekolad marką numer jeden jest Milka. Kolejne miejsca na podium należą do marek własnych Biedronki i Lidla. W zestawieniu 10 najchętniej kupowanych marek czekolad znalazły się także: Wedel, Wawel, Nussbeisser, Merci, Ritter Sport, Lindt oraz Schogetten.

Obraz1.jpg
Obraz1.jpg

 

Obraz3.jpg
Obraz3.jpg

 

 – Do niniejszego badania wybrana została grupa 1024 użytkowników z Polski, którzy w ostatnim roku dodali największą liczbę paragonów. Spośród ponad kilkaset tysięcy paragonów z kategorii „żywność”, wprowadzonych przez badanych użytkowników  w okresie 12 miesięcy, wyodrębniliśmy te, na których znajdowała się czekolada w tabliczkach. Na tej podstawie sporządziliśmy raport, z którego płyną ciekawe wnioski – komentuje Antonina Grzelak z aplikacji zakupowej PanParagon.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum