PanParagon: Milka i marki własne Biedronki oraz Lidla - te czekolady kupujemy najcześciej

Spoglądając na dane w ujęciu rocznym widać, że mniejsze zainteresowanie czekoladą widać w okresie letnim. Zaledwie 6 proc. paragonów z tą słodkością na liście odnotowana jest od czasie czerwca do sierpnia, a największy spadek czekoladowych zakupów przypada na wrzesień – tylko 5 proc. paragonów.
W ciągu ostatniego roku wśród analizowanych czekolad marką numer jeden jest Milka. Kolejne miejsca na podium należą do marek własnych Biedronki i Lidla. W zestawieniu 10 najchętniej kupowanych marek czekolad znalazły się także: Wedel, Wawel, Nussbeisser, Merci, Ritter Sport, Lindt oraz Schogetten.


– Do niniejszego badania wybrana została grupa 1024 użytkowników z Polski, którzy w ostatnim roku dodali największą liczbę paragonów. Spośród ponad kilkaset tysięcy paragonów z kategorii „żywność”, wprowadzonych przez badanych użytkowników w okresie 12 miesięcy, wyodrębniliśmy te, na których znajdowała się czekolada w tabliczkach. Na tej podstawie sporządziliśmy raport, z którego płyną ciekawe wnioski – komentuje Antonina Grzelak z aplikacji zakupowej PanParagon.