Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Paprocki & Brzozowski skusili się na współpracę z Biedronką

Nie tylko młodzi, początkujący projektanci widzą dla siebie szansę dzięki współpracy z Biedronką. Od 6 lutego w sklepach tej sieci można będzie nabyć produkt z logo Paprocki & Brzozowski.
Reklama

Paprocki & Brzozowski zaprojektował dla Biedronki walentynkowe koce. Cztery rodzaje koców z walentynkowymi motywami dostępne będą od 6 lutego w sklepach Biedronka na terenie całego kraju. Ich cena to 24,90 zł (rozmiar 130 x 150 cm).

 Biedronka zadeklarowała, że przekaże fundacji DKMS 100 tys. zł na rejestrację i badanie potencjalnych dawców szpiku.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum