Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PARPA: W Polsce jeden sklep monopolowy przypada na 300 mieszkańców

Krzysztof Brzózka z Polskiej Agencji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych w wywiadzie dla gazeta.pl powiedział, że jeden punkt sprzedaży alkoholu w Polsce przypada na mniej więcej 300 mieszkańców.
Reklama

Dodatkowo zaznaczył, że reklamy pokazują nam, że wszyscy piją, że tylko przy alkoholu jest możliwa dobra zabawa, że alkohol to siła, to sport, sukces. Jednocześnie zaznaczył, że alkohol w Polsce jest wyjątkowo tani. W ciągu ostatnich dziesięciu lat jego dostępność finansowa zwiększyła się dwukrotnie, a w przypadku wódki - prawie trzykrotnie. Za średnią pensję możemy więc kupić dwa razy więcej wina i piwa i trzy razy więcej wódki niż to było kiedyś.

Z inforfmacji PARPA wynika, że 17 procent Polaków wypija 70 procent produkowanego i sprzedawanego alkoholu.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum