Pasaże Tesco ruszają z akcją wizerunkową. Kampania z celebrytami ma przyciągnąć klientów
Koncepcja kreatywna oraz hasło nawiązują do strategii marki, która zakłada, że centra handlowe Pasaż Tesco są zawsze blisko swoich klientów – ze względu na lokalizację oraz kompleksową ofertę zakupową. Każda z trzech zaproszonych gwiazd odpowiada za dany obszar, w ramach którego będzie doradzać klientom Pasaży. Porady gwiazd będą publikowane na stronie internetowej www.pasaztesco.pl, Instagramie @pasaztesco oraz w książce, która będzie dostępna wyłącznie dla klientów sieci w kolejnym etapie kampanii.
Paulina Krupińska jest ekspertem w dziedzinie mody i urody, Małgorzata Rozenek-Majdan będzie podpowiadać jak ładniej i łatwiej prowadzić dom, a Mateusz Gessler oprócz porad kulinarnych doradzi jak miło spędzić wolny czas z przyjaciółmi.
Kampania obejmuje radio, internet, outdoor, reklamy w prasie oraz w punktach sprzedaży – na terenie 22 głównych Pasaży Tesco oraz eventy specjalne. Celem kampanii jest upgrage wizerunku sieci oraz wzrost footfall.
Za strategię oraz kreację kampanii odpowiada agencja Garden of Words, media zaplanował dom mediowy Initiative. Działania potrwają do marca 2018 roku.
Pasaże Tesco to 52 centra handlowe zlokalizowane w całej Polsce, należące do Tesco Polska. Pasaże, dzięki swojej różnorodnej ofercie i optymalnej powierzchni, pozwalają klientom na zrobienie szybkich i kompleksowych zakupów w jednym miejscu. Do portfolio Pasaży Tesco należą również 3 większe obiekty działające pod osobnymi brandami: Centrum handlowe Gocław w Warszawie, Galeria Chełm w Gdańsku oraz Galeria Ozimska w Opolu.