Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pasibus jak McDonald's. Kioski do zamówień forpocztą digitalizacji

Marka Pasibus rozpoczęła proces digitalizacji kontaktu z klientem. Działania rozpoczęły się od kiosków do self-orderingu, teraz w sieci restauracji pojawiły się menu-boardy, system KDS (Kitchen Display System), a także trwają testy monitorów witrynowych.
Reklama
  • Marka Pasibus rozpoczęła proces kompleksowej digitalizacji kontaktu z klientem. Za analizę rozwiązań, ich dobór, montaż, wdrożenie systemu do zdalnego zarządzania treścią oraz obsługę serwisową odpowiada firma SOLIX.
  • Działania rozpoczęły się od zaprojektowania dedykowanych kiosków do self-orderingu na przestrzeni 2021/2022 roku. Teraz SOLIX dostarcza menu-boardy, KDS (Kitchen Display System), a także trwają testy monitorów witrynowych.

Od kiosków do kompleksowego wdrożenia

Współpraca z Pasibusem rozpoczęła się od zaprojektowania i wdrożenia kiosków do self-orderingu. Po wykonaniu prototypów w wersji stojącej jednostronnej, stojącej dwustronnej, wiszącej naściennej oraz nablatowej i ich akceptacji, „od ręki” wdrożono urządzenia w 29 restauracjach. Razem z systemem do zdalnego zarządzania treścią.

Kioski do self-orderingu firmy Solix, fot. mat. pras.
Kioski do self-orderingu firmy Solix, fot. mat. pras.

Digital Signage w lokalach Pasibus

W ślad za wdrożonymi infokioskami SOLIX zaprojektował pozostałą część wdrożenia Digital Signage. Składają się na nią: menu-boardy, monitory i komputery do wyświetlania statusu zamówień klientów oraz monitory i komputery z dedykowanymi obudowami KDS (Kitchen Display System). Rozpoczęto także testy monitorów witrynowych w poszczególnych placówkach. Menu-boardy, zbudowane z cienkich monitorów bezszwowych (takich, jakie wykorzystuje się przy ścianach wideo) wdrożono już w pierwszych 5-ciu restauracjach.

- Branża restauracyjna coraz częściej stawia na digitalizację kontaktu z klientem. Wszystko po to, by jeszcze bardziej usprawnić cały proces obsługi zamówień – będący niezwykle ważnym czynnikiem, który decyduje o konkurencyjności miejsca – mówi Kamil Celary, dyrektor sprzedaży z firmy SOLIX.

Pasibus to dynamicznie rozwijająca się marka na restauracyjnej mapie Polski. Sieć obecna w 15 miastach.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum