Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Payback rusza z nową platformą e-kuponową

Od 20 lutego Payback uruchamia nową platformę e-kuponową. Program prezentuje eKupony, które aktywowane są przez internet lub za pomocą smartfonów i nie wymagają drukowania.
Reklama
- Platforma e-kuponowa oraz aplikacja mobilna Payback to pierwsze tego typu rozwiązanie w Polsce. Testowaliśmy je przez ponad dwa miesiące. Okazało się, że tylko w fazie testowej z eKuponów skorzystało ponad 50 tysięcy osób, aktywując blisko 100 tysięcy ofert. To bardzo zachęcające wyniki. Payback jest wszędzie tam, gdzie jego uczestnicy, dlatego przeniesienie kuponów do przestrzeni Internetowej i mobilnej uznaliśmy za krok niezbędny w procesie rozwoju programu - podkreśla Marcin Drzewiecki, dyrektor marketingu programu Payback.

Udostępniona na stronie www.payback.pl platforma e-kuponowa ułatwia użytkownikom zbieranie punktów promocyjnych. Wystarczy, aby każdy zarejestrowany uczestnik programu po otrzymaniu pakietu spersonalizowanych e-Kuponów, aktywował je automatycznie poprzez kliknięcie, już bez konieczności ich drukowania i okazywania przy kasie w chwili dokonywania zakupu. Dokonując transakcji należy jedynie okazać kartę programu, by dodatkowe punkty zasiliły konto Payback.

- Statystyki potwierdzają otwartość naszych klientów na nowe rozwiązania technologiczne. Już w styczniu, który był miesiącem testowym dla platformy e-kuponowej, niemalże połowa klientów aktywujących e-Kupony skorzystała z nich. To naprawdę zadowalające wyniki - mówi Agnieszka Łukiewicz-Stachera, rzecznik prasowy sieci handlowej Real, ktróej klienci mogą już korzystać z tego rozwiązania.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.