Październikowe gazetki handlowe wyróżniają produkty świąteczne
Ceny tego produkty okazały się bardzo zróżnicowane. Wpływ na cenę miała nie tylko waga produktu lub czas palenia świecy, ale również kształt samego znicza.
Najtańsze znicze znaleźć można było w gazetce E.Leclerc. Sieć ta oferowała znicze w cenie: 55 groszy za sztukę. Równie atrakcyjną ceną tego samego produktu pochwaliła się sieć Carrefour, gdzie znicze nabyć można było w cenie 58 groszy/sztuka.
Najdroższy znicz ukazał się w gazetce Makro, jego cena brutto wyniosła: 30,74zł, niewiele tańszy okazał się szklany znicz UFO z TESCO 29.99zł, co ciekawe: znicz UFO ukazał się w gazetce Real w cenie: 26,95zl.
Październikowe gazetki handlowe nie tylko poprzez asortyment produktów nawiązywały do zbliżającego się Święta Zmarłych. Niektóre z sieci handlowych zdecydowały się pójść o krok dalej i już poprzez sam tytuł gazetki próbowały zwrócić uwagę klientów na okazjonalne produkty.
Analiza firmy Hiper-Com bazuje na promocjach produktowych, które ukazały się okresie 1-24 października w gazetkach handlowych 46 sieci spożywczych.