Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pedro Pereira da Silva: Od handlu elektronicznego nie ma odwrotu

Rozwiązania cyfrowe, handel elektroniczny i media społecznościowe będą coraz ważniejsze i nie ma od nich odwrotu. Według mnie dla wszystkich firm z branży pytanie nie brzmi „czy?", lecz „kiedy?" - mówi w rozmowie z superbiz.se.pl Pedro Pereirą da Silva – do niedawna Chief Operations Officer Grupy Jeronimo Martins i Country Manager na Polskę, a obecnie prezes rosyjskiej sieci Dixy Group.
Reklama

Na pytanie portalu superbiz.se.pl: Biedronce nie udało się zaistnieć w social media. W odróżnieniu od największych konkurentów, takich jak Lidl, nie zdecydowała się na prowadzenie autorskich profili w mediach społecznościowych i budowanie grona oddanych fanów marki. Czy w czasach, w których dominują nowoczesne technologie, można zrezygnować z tej formy marketingu?
Pedro Pereira da Silva odpowiedział, że rozwiązania cyfrowe, handel elektroniczny i media społecznościowe będą coraz ważniejsze i nie ma od nich odwrotu. Według niego dla wszystkich firm z branży pytanie nie brzmi „czy?", lecz „kiedy?"

Były szef Biedronka zapytany czy wejście sieci Walmart do Polski będzie miało znaczenie dla handlu detalicznego w Polsce, odpowiada, że to niewiele zmieni. Sukces dzisiaj nie polega na tym, aby być firmą globalną, lecz na tym, aby myśleć globalnie, ale rozumieć i grać lokalnie - mówi Pedro Pereira da Silva.

Pedro Pereira da Silva podkreśla, że JMP dzisiaj jest szanowaną i godną zaufania spółką, a Biedronka – sklepem najczęściej wybieranym na codzienne zakupy przez większość Polaków.
- Jest wiele powodów do dumy, ponieważ firma stała się największym prywatnym pracodawcą w kraju, zapewniając ponad 55000 miejsc pracy bezpośrednio, a także kilkaset tysięcy miejsc pracy pośrednio. Chciałbym wykorzystać tę okazję, aby podziękować wszystkim koleżankom i kolegom, współpracownikom, partnerom handlowym i interesariuszom, którzy wspierali mnie przez te lata.
Może dzisiaj żałuję tego, że w tym okresie nie udała nam się ekspansja w sąsiednich krajach, która umożliwiłaby naszemu polskiemu zespołowi oraz partnerom handlowym eksport ich wyjątkowego i wartościowego know-how - mówi były szef Biedronki.

Więcej na superbiz.se.pl

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum