Penta: analizujemy różne warianty inwestycji w Żabkę
- Żabka to przykład inwestycji na rynku dystrybucji żywności, który potwierdza tezę, iż ten sektor nadal stwarza możliwości wykreowania podmiotów o bardzo dużej wartości - mówi Rafał Sosna, dyrektor inwestycyjny Penta Investments w Polsce.
- Wspólnie ze swoim doradcą, firmą JGP Morgan, analizujemy wszystkie opcje i możliwości, które mamy w odniesieniu do naszej inwestycji w firmę Żabka. A te obejmują: wprowadzenie akcji Żabki na GPW, współpracę z partnerem strategicznym lub finansowym lub dalsze samodzielne rozwijanie tego formatu oraz realizację kolejnych akwizycji - żadne decyzje nie zostały podjęte i jest to nadal otwarta dyskusja. Jeżeli znajdziemy format, który dzięki akwizycji stworzy szansę na poprawę efektywności Żabki czy poprawę zarządzania kategoriami, rozważymy to. Interesują nas sieci także z innego segmentu niż Żabka - mówi Rafał Sosna.
W 2011 roku zostanie uruchomionych ponad 200 nowych sklepów Żabka i Freshmarket. Ponadto sieć planuje dalszy rozwój asortymentu typu "private label".
Przeczytaj także:
Czytaj więcej w artykule Penta: Wspólnie z JGP Morgan, analizujemy wszystkie opcje w odniesieniu do Żabki

-
taro 2010-12-21 10:09:28
W wyniku działań obecnego właściciela sieć ajencyjna upada. Dane jakie publikuje Żabka na portalu wew. sieci pokazują że sieć kurczy się gwałtownie. Postępuje masowa rezygnacja ajentów ze współpracy z siecią. Przyczyna jest obniżona marża do poziomu 5% wzrost kosztów do poziomu ok 10 tys zł Dochód ajenta często jest kwota poniżej 1 tyś zł. Tak wyglądają fakty. Podejmowanie współpracy z siecią przy prowadzeniu sklepu jest nieopłacalne i pozbawione ekonomicznych podstaw. Szczegółowe informacje potwierdzające powyższe twierdzenia znajdują się na blogu ajentów.
- 13:26 Konsumenci szukają na etykietach informacji o certyfikatach
- 13:20 Lidl, Media Expert i Euro RTV AGD wśród najaktywniejszych reklamodawców w...
- 13:02 Drobimex wchodzi na rynek z produktami wegańskimi
- 12:51 CBOS: w styczniu nieznacznie pogorszyły się nastroje na rynku pracy
- 12:42 Kolejna firma dołącza do e-Izby
- 12:35 Sphinx pod ścianą
- 12:26 Piekarnio-cukiernia GOM najemcą CH Platan
- 12:04 Ekspert: dane epidemiczne są lepsze; powoli otwierałbym drzwi różnych sektorów
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 InPost przewiduje wzrost udziału e-commerce w sprzedaży detalicznej w Polsce...
- 5 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 6 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.