Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pepco i Mohito najemcami Atrium Reduta

28 listopada w Atrium Reduta zostanie otwarty salon marki Mohito. Będzie to trzeci lokal sieci LPP w portfolio centrum (po Reserved i Sinsay). Natomiast już w grudniu klienci galerii będą mogli skorzystać z oferty nowo otwartego sklepu Pepco oraz odwiedzić Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum.
Reklama

Salon Mohito otworzy się na parterze centrum, tuż przy wejściu od Alei Jerozolimskich. Nowy lokal dopełni ofertę modową sieci LPP dostępną w Atrium Reduta. Na powierzchni 640 m2 klientki znajdą ubrania, obuwie i dodatki.
Kolejną nowością w ofercie handlowej Atrium Reduta będzie Pepco o powierzchni 546 mkw. Sklep będzie zlokalizowany na poziomie +1. Oficjalne otwarcie planowane jest na 10 grudnia br.
- W grudniu propozycję rozrywkową naszej galerii wzbogaci również zupełnie nowy typ najemcy, gwarantujący świetną zabawę wszystkim fanom social mediów – Muzeum Szczęścia i Iluzji – Be Happy Museum – mówi Mariola Chmielewska, dyrektor Atrium Reduta.

We wrześniu br. w warszawskiej galerii otwarto Str3fę Gr4cza x-kom, a w październiku do grona najemców dołączył nowoczesny salon Sinsay o powierzchni niemal 1250 m2. Natomiast na początku listopada na 1. piętrze galerii powstał nowy lokal sieci RTV EURO AGD o powierzchni 1118 m2.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (4)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum