Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Pepsi na finiszu kampanii Wyzwanie Smaku

Ruszyła kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji kultowej akcji Wyzwanie Smaku Pepsi, w której konsumenci próbują napojów, odkrywają swoje preferencje smakowe.
Reklama

Przez dwa miesiące w wielu miejscach w Polsce Wyzwanie Smaku Pepsi podjęło ponad 100 000 osób, z których ponad 60 proc. wybrało smak Pepsi. Kampania, która występuje w wersji zarówno ogólnopolskiej jak i geotargetowanej, potrwa do 19 października 2014 r.

Kampania marketingowa bazuje na spocie reklamowym, który nakręcono z udziałem uczestników na tegorocznych eventach Wyzwania Smaku Pepsi w Polsce. Reklama jest esencją pozytywnych emocji i wrażeń, jakie towarzyszyły konsumentom podczas tej letniej zabawy. Spot można obejrzeć pod linkiem http://youtu.be/HD-vSyI0WZg oraz na stronie www.pepsi.pl.

Działania promocyjne obejmują także kampanię bannerową na portalach internetowych oraz działania na profilu Pepsi na Facebooku, gdzie będą publikowane spoty z podziękowaniami za udział w Wyzwaniu Smaku Pepsi oraz ciekawe zagadki związane z tegoroczną edycją akcji.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.