Pepsi startuje z kolejną edycją akcji Wyzwanie Smaku

Ruszyła ogólnopolska kampania marketingowa 360°, wspierająca tegoroczną edycję Wyzwania Smaku Pepsi. Tego lata Pepsi zaprasza na Przystanek Smaku, który w każdy weekend zawita do innego z ośmiu miast w Polsce. Atmosferę podczas wydarzeń dodatkowo podkręcą znani influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio oraz Dharni, którzy sprawdzą jakich wyborów dokonują Polacy.
Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, na portalach internetowych, w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) oraz materiały w punktach sprzedaży (POS). Dodatkowo w ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach w Polsce pod szyldem Przystanek Smaku. Kampania obejmuje również działania PR.
Kultowa akcja Wyzwanie Smaku Pepsi miała swój początek ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych zakątkach świata. Każdy uczestnik ma okazję spróbować Pepsi oraz innego napoju typu cola i wybrać ten, który mu bardziej smakuje. Oba napoje schłodzone są do tej samej temperatury, nalewane ze świeżo otwartych puszek i serwowane w identycznych, nieoznaczonych kubkach.
Przeczytaj także:
Legendarny, orzeźwiający smak Pepsi jest wybierany na całym świecie od lat, łącząc pokolenia. W latach 90-tych z Pepsi związani byli m.in. Michael Jackson i Britney Spears. Z tej okazji ich wizerunek można teraz znaleźć na limitowanej edycji puszek z logo Pepsi w klimacie vintage.
Tego lata Pepsi zaprasza na Przystanek Smaku. Do każdego z ośmiu miast: Sosnowiec (14-15.07.2018), Warszawa (21-22.07.2018), Rzeszów (28-29.07.2018), Olsztyn (04-05.08.2018), Toruń (11-12.08.2018), Gorzów Wlkp. (18-19.08.2018), Białystok (25-26.08.2018), Słupsk (01-02.09.2018) przyjadą food trucki z różnorodnym street foodem. Damian Kordas, zwycięzca IV edycji programu MasterChef, dołączy do ekipy Wyzwania Smaku Pepsi i będzie szukać smaku tego lata. W specjalnie przygotowanej strefie spotkają się z nim znani influencerzy: Jessica Mercedes, Mandzio, Dharni oraz chłopaki z 5 sposobów na. Zachęcą fanów do podjęcia Wyzwania Smaku Pepsi i wraz z nimi stworzą unikalne zestawy na lato.

- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.