Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pepsi z nową dynamiczną reklamą na lato

Wystartowała najnowsza letnia kampania Pepsi pod hasłem: „Sięgnij po więcej!”. Celem marki jest wywołanie pozytywnych emocji i pokazanie odważnego, inspirującego świata, który może zaoferować konsumentom o wiele więcej, jeśli tylko zdecydują się wyjść ze swojej bańki i podążać za swoimi pasjami. 


Reklama

 – Pepsi dodaje smaku letnim spotkaniom, tym zaplanowanym i spontanicznym, pierwszym sukcesom i imprezom w stylu, jaki uwielbiają nasi konsumenci. W okresie letnim będziemy serwować konsumentom niezwykle apetyczny przekaz, skupiając się przede wszystkim na smaku naszego kultowego napoju – powiedziała Lena Ozimska, młodszy kierownik marki Pepsi, odpowiedzialna za letnią kampanię. – Naszym odbiorcom pokazywać będziemy unikalny świat marki: inspirujący, aktywny, odważny, pełen humoru. Wykorzystując różnorodne formy dotarcia, chcemy wywoływać u konsumentów tylko pozytywne emocje i skojarzenia – dodała Lena Ozimska.

Silna kampania 360˚

W kampanii „Sięgnij po więcej!” Pepsi stawia na atrakcyjne materiały promocyjne, które poprzez emocjonujące historie bohaterów, pełnych pasji i energii, podkreślają wyjątkowy atrybut napoju – jego smak. Koncepcja ta została zaprezentowana w dynamicznym spocie telewizyjnym, z porywającą muzyką w tle.

Przekaz marki będzie mocno wspierany w mediach cyfrowych, w tym m.in. na Facebooku, Instagramie, YouTube i Spotify. Komunikację będą ponadto wspierać działania ze strony influencerów Pepsi, którzy będą przekaźnikiem idei kreatywnej „Sięgnij po więcej!”. Kolejnym ważnym punktem w komunikacji z odbiorcami będzie wyrazista obecność w sklepach, nawiązująca do wyjątkowego smaku Pepsi, z wykorzystaniem materiałów POS. 

Pomysł na kampanię i strategię komunikacji letniej opracowała agencja BBDO, ideę kreatywną „Sięgnij po więcej!” stworzyła agencja Ewesa, a za produkcję spotu telewizyjnego oraz materiałów digitalowych odpowiada agencja Artegence. Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy OMD, a działania public relations realizowane są przez Questia Communications.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum