Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Reklama

Perfumeria tagomago.pl testuje program lojalnościowy ZenCard

W grudniu i styczniu program lojalnościowy ZenCard testowany był przez perfumerię internetową tagomago.pl. - Użytkownicy nie muszą szukać żadnych kodów rabatowych, a my wiemy jakie promocje i rabaty są dla nich interesujące i sprawiają, że do nas wracają" - mówi Jakub Gierasimiuk, dyrektor zarządzający tagomago.pl.
Reklama
Platforma do zarządzania programami lojalnościowymi, ZenCard łączy dane o zakupach online i offline, dając sprzedawcom możliwości dopasowywania promocji do zainteresowań klientów, a równocześnie dba o anonimowość konsumentów.

Aby dołączyć do jednego z programów lojalnościowych po transakcji dowolną kartą płatniczą należy podać swój numer telefonu i zgodzić się na otrzymywanie personalizowanych zniżek i okazji. Przy kolejnych zakupach rabaty są przyznawane automatycznie, a informacja o nich pojawia się na terminalu płatniczym i wydruku z niego. Dodatkowo system umożliwia sprzedawcy komunikację z klientem m.in. poprzez SMS.

- Nie potrzebujemy danych, które można komuś odsprzedać i nie zamierzamy na tym zarabiać. Co istotne, nie gromadzimy danych osobowych, takich jak nazwisko, pesel czy adres zamieszkania. Administratorzy systemu ani sprzedawcy nie otrzymują informacji o klientach, do których skierowali swoją ofertę promocyjną  - komentuje Krzysztof Klimczak, prezes ZenCard.

Specjalna aplikacja instalowana jest na terminalach płatniczych (z możliwością zastosowania w pojedynczym sklepie lub całej sieci) oraz integruje się z systemami e-commerce.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.