Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Personalizowane etykiety wódki Pan Tadeusz

Marka Pan Tadeusz wprowadza na rynek butelki z personalizowanymi etykietami. Inicjatywa
ma uatrakcyjnić ofertę upominkową marki w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym. Produkty dostępne są w tradycyjnej sprzedaży oraz za pośrednictwem strony internetowej pantadeuszwodka.pl, na której można zamówić wariant z dowolnym imieniem lub innym napisem do 9 znaków.
Reklama

Od października w sklepach dostępne są butelki o pojemności 0,5l z nowymi etykietami, wśród których znajduje się 7 wariantów z popularnymi imionami męskimi oraz etykiety z takimi hasłami jak Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny. Natomiast butelki o pojemności 0,7l dostępne są w 17. wariantach imiennych oraz 3. dodatkowych: Pan Gospodarz, Pan Kierownik i Pan Ładny. Jeśli wśród dostępnych wariantów, konsumenci nie znajdą poszukiwanych przez siebie imion, możliwe jest zamówienie dodatkowej, personalizowanej etykiety w cenie ok. 3 zł.

Wraz z pojawieniem się nowych produktów ruszyła również nowa strona internetowa marki, gdzie oprócz możliwości zamówienia personalizowanych etykiet, klienci mogą znaleźć księgę imion z opisem ich znaczenia oraz porady Pana Tadeusza dotyczące organizacji wesel.

 

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (2)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum