Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS chce by piwo marki własnej BRNX weszło do sklepów spożywczych innych sieci

Polska Grupa Supermarketów rozpoczyna realizację działań promocyjnych, mających na celu budowę znajomości marki własnej piwa BRNX wśród konsumentów i wejście do sklepów spożywczych innych sieci. - Naszym celem jest wypracowanie pozycji marki BRNX w ofercie piwnej niezależnych sklepów spożywczych na terenie kraju oraz zrzeszonych w innych sieciach. Wyniki sprzedażowe pierwszych 6 tygodni pozwalają nam oczekiwać dalszych wzrostów i systematycznego powiększania udziałów w bardzo dynamicznie rosnącym rynku piwa w Polsce - mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.
Reklama

W ramach działań promocyjnych, PGS rozpoczął działania budujące znajomość marki w Social Mediach, planuje działania reklamowe w mediach tradycyjnych oraz kampanię wspierającą w punktach sprzedaży na terenie całego kraju  

W ramach projektu pod hasłem BRNX - Wykorzystaj swoją moc, producent przygotował trasę specjalnie przygotowanego, amerykańskiego samochodu Mercury Cougar z logo marki, który będzie odwiedzał sklepy Top Market w różnych częściach kraju. Promocja będzie powiązana z licznymi konkursami dla klientów sieci Top Market.  Obecnie samochód przyciąga uwagę klientów Galerii Kupieckiej w Otwocku, gdzie znajduje się największy, flagowy sklep Top Market. Kolejne miejsca obejmą inne aglomeracje miejskie oraz liczne miejscowości wakacyjne nad Bałtykiem. 

W sumie kampania ma potrwać do końca sierpnia br. i objąć 40-50 miejscowości w kraju. Nowa marka BRNX należąca do Polskiej Grupy Supermarketów jest submarką Spiżarni Dworskiej. BRNX jest wysoko odfermentowanym piwem w typie European Strong Lager, o zawartości alkoholu sięgającej 7,2%, charakteryzującym się wyraźnie słodową nutą.

Jak wskazują analizy firmy Deloitte branża piwna w ciągu roku generuje łączenie około 20 mld zł wartości dodanej. Co więcej, produkcja nie spada nawet w okresie kryzysu pandemicznego – wg GUS w pierwszym kwartale 2020 wyniosła o 5,3 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2019 roku.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum