PGS chce przyłączyć 30 sklepów do sieci

Autor: portalspozywczy.pl 6 stycznia 2011 22:05

- W tym roku powinniśmy przyłączyć kolejne 30 sklepów, a być może i więcej. Na koniec przyszłego roku powinniśmy mieć ok. 260 placówek - mówi Barbara Wagner-Kołodziejczak, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Tempo rozwoju organicznego sieci sklepów PGS nie jest jednak zbyt szybkie. Według prezes Grupy średnio każdego roku własnym sumptem PGS otwiera ok. 10-12 sklepów. Nie wynika to jednak z braku kapitału, a raczej jest konsekwencją przyjętej strategii. - Bardzo rzadko budujemy obiekty od podstaw, tylko tam gdzie brakuje dobrych lokalizacji. Rozwijamy się głównie poprzez integrację działających już podmiotów i sprzedaży udziałów w PGS - tłumaczy Barbara Wagner-Kołodziejczak.

Jak już informował portalspozywczy.pl władze PGS prowadzą obecnie rozmowy z trzema firmami, które zarządzają ok. 30 sklepami. Umowy nie zostały jeszcze podpisane, ale są w trakcie przygotowywania.

Jak zapowiada prezes Polskiej Grupy Supermarketów, firma planuje rozwijać się i umacniać pozycję w kolejnych regionach kraju. - Bardzo sprawnie rozwijamy się w Wielkopolsce, wchodzimy do Włocławka, rozwijamy się w Bydgoszczy, jesteśmy na Pomorzu Zachodnim m.in. w Słupsku, gdzie planujemy ekspansję - wylicza Barbara Wagner-Kołodziejczak.

I dodaje: - Mamy bardzo zaawansowane rozmowy dotyczące współpracy z podmiotami działającymi na południu Polski, m.in. na Pogórzu Karpackim i w okolicach. Nie ma regionu, w którym nie chcielibyśmy się rozwijać. Natomiast ostateczny efekt zależy od sytuacji na rynku i konkurencji.

Polska Grupa Supermarketów, w skład której wchodzą sieci Top Market, Delica i Minuta8, liczy obecnie ponad 200 placówek.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6231
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,49

  • Śr

    3,74

  • Min

    3,24

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.