Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS planuje wprowadzenie ekologicznej marki własnej

PGS rozpoczął proces wprowadzania nowej, certyfikowanej przez UE, ekologicznej linii produktów marki własnej. Polska Grupa Supermarketów będzie mogła się poszczycić w przyszłym roku 350 artykułami private label.
Reklama

Wartość polskiego rynku produktów ekologicznych szacowana jest obecnie na ponad miliard złotych. W porównaniu do Europy Zachodniej, polski konsument wydaje ponad dziesięciokrotnie mniej na produkty z zielonym listkiem. Jednak rosnącą świadomość Polaków i zmieniające się trendy żywnościowe (po produkty eko chce sięgać już ponad połowa Polaków!) chce wykorzystać Polska Grupa Supermarketów, która już niedługo wprowadzi na sklepowe półki nową linię marki własnej, która powstawać będzie wyłącznie z polskich, ekologicznych zbiorów.
- Zgodnie z naszymi zapowiedziami, w tym roku stawiamy na rozwój nowych marek w segmentach premium oraz eko. Będzie to odpowiedź na potrzeby coraz bardziej wymagających klientów. Uważamy, że dzisiejsze wskaźniki sprzedaży żywności ekologicznej dają dobre perspektywy na następne lata – mówi Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.
Obecnie firma jest w momencie testowania części produktów bio, certyfikacji dostawców oraz przygotowania sklepów do nowej kategorii produktowej.
Żywność BIO/EKO to taka, która w minimum 95% została wyprodukowana metodami ekologicznymi. Każdy produkt tego typu musi mieć w UE odpowiedni certyfikat, który poznamy to po charakterystycznym zielonym listku z dwunastoma gwiazdkami.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum