Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS poszerza ofertę produktową marek własnych

Do liczących już ponad 400 kategorii produktów marek własnych już w najbliższych dniach dołączą kolejne – zapowiada Polska Grupa Supermarketów. Wzmocnienie oferty brandów O… Dobre. Pewne. Twoje! Spiżarnia Dworska i Włącz BIO wpisuje się w strategię Grupy na lata najbliższe lata oraz wiąże się bezpośrednio z uruchomieniem nowego centrum logistycznego.
Reklama

Od ponad trzech lat Polska Grupa Supermarketów rozwija linie marek własnych mających z jednej strony zapewnić przewagę konkurencyjną firmy, a z drugiej zacieśnić współpracę między polskimi producentami, dystrybutorami oraz detalistami sektora spożywczego.

W tym roku do oferty sklepów zrzeszonych w PGS dołączyły m.in. produkty alkoholowe – piwa marki BRNX (Grupa zapowiedziała wdrożenie kolejnych jego wariantów: bezalkoholowego oraz megamocnego) oraz wina z hiszpańskiej winnicy - Dispensa Del Maniero. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne premiery: rozszerzona zostanie kategoria słonych przekąsek o chipsy ziemniaczane, a także zadebiutuje pieczywo o przedłużonej trwałości.

Z początkiem 2021 roku marka O… Dobre. Pewne. Twoje! wzbogaci się o kategorię soków i napojów owocowych, natomiast na wiosnę zaplanowano 10 kolejnych produktów w kategorii lodów. Rozszerzona zostanie również oferta mrożonek.

Wraz z dalszym rozwojem private labels przedstawiciele Polskiej Grupy Supermarketów liczą na nawiązanie kolejnych relacji biznesowych z lokalnymi producentami i dostawcami. Poszerzenie w najbliższym półroczu oferty marek własnych do 600 indeksów możliwe będzie m.in. dzięki wzmocnieniu kanału dystrybucji. Już w styczniu pod Warszawą zostanie uruchomiony nowy magazyn centralny, za sprawą czego przeorganizowany zostanie również system logistyczny, pozwalający na codzienne dostawy do zrzeszonych sklepów.

PGS chce też wprowadzić do swoich sklepów nowe produkty kulinarne (w tym kostki rosołowe, przyprawy w płynie, zupki błyskawiczne oraz poszerzyć linię dań gotowych) sygnowane logiem O… Dobre. Pewne. Twoje. Grupa nie wyklucza zaprezentowania kolejnych konserw mięsnych i rybnych, jak również wzmocnienia oferty marki produktów ekologicznych – Włącz BIO.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum