Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS prowadzi rozmowy z firmami cateringowymi. Pójdzie śladem Żabki?

Grupa PGS prowadzi obecnie rozmowy z przedsiębiorcami z Podlasia i okolic w sprawie otwarcia nowych punktów, jak również regionalnego centrum logistycznego, pozwalającego na lepszą dystrybucję we wschodniej Polsce.
Reklama

Rozmowy prowadzone są również w Wielkopolsce, gdzie do tej pory sklepy Top Market nie były otwierane – najprawdopodobniej jeszcze w tym roku spółka otworzy nowe placówki we współpracy z wielkopolskimi przedsiębiorcami.

Co najmniej 10% przyrost liczby placówek, nacisk na współpracę w regionach i wzmocnienie logistyki – to cel Polskiej Grupy Supermarketów na 2021 rok. Spółka chce otworzyć nowe, regionalne centra logistyczne, pozwalające na lepszą obsługę sklepów spoza Polski centralnej oraz poszerzyć sieć swoich sklepów. W planach grupy jest również rozwój kategorii ekologicznej oraz wdrożenie zupełnie nowych usług dla swoich klientów.

PGS chce poszerzyć swoje wpływy m.in. w północno-wschodniej Polsce, gdzie obecnie znajduje się około 50 placówek Top Market. Poza wzrostem liczby sklepów planowane jest otwarcie regionalnego centrum logistycznego, pozwalającego na sprawniejszą wschodniego regionu. Dobrze rozbudowana infrastruktura województwa Wielkopolskiego pozwala myśleć również o inwestycji w kolejne centrum logistyczne, pozwalające na obsługę województw zachodnich oraz północy kraju.

Docelowo w 2021 roku PGS chce poszerzyć swoją sieć o co najmniej kilkadziesiąt placówek. Podobnie jak w latach ubiegłych Grupa chce wspierać swoich partnerów we wdrażaniu rozwiązań proekologicznych, jak np. ogniwa fotowoltaiczne. Ponadto wdrożone zostaną nowe procedury pozwalające na ograniczenie użycia plastyku oraz folii w łańcuchu sprzedażowym.

Przedstawiciele PGS zapowiadają, że na przestrzeni najbliższych miesięcy można się spodziewać poszerzenia oferty produktów ekologicznych i rozwoju marki Włącz BIO. - Kilka lat temu sprzedaż produktów ekologicznych oparta była głównie o duże ośrodki miejskie, natomiast obecnie coraz chętniej sięgają po nie klienci z małych miasteczek – twierdzi Przemysław Gaszewski, dyrektor handlowy Polskiej Grupy Supermarketów.

Grupa dostrzega również rozwój trendu diet pudełkowych. W 2020 roku wartość rynku cateringu dietetycznego przekroczyła 1 miliard złotych i wszystko wskazuje na to, że wysoka dynamika wzrostowa będzie się utrzymywać w najbliższych latach. PGS prowadzi rozmowy z kilkoma największymi przedstawicielami branży cateringu dietetycznego nad możliwościami współpracy i wdrożeniem nowego modelu dystrybucyjnego, pozwalającego na dostępność świeżych posiłków w sklepach Top Market.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum