PGS szuka producentów żywności ekologicznej do współpracy
W grudniu zeszłego roku Polska Grupa Supermarketów ogłosiła wprowadzenie nowej marki własnej Włącz BIO. W pierwszej kolejności na sklepowe półki trafiły makarony oraz pomidory w puszkach.
W drugiej połowie lutego oferta Włącz BIO poszerzyła się o ekologiczną mąkę pełnoziarnistą – pszenną, orkiszową oraz żytnią, produkty konserwowe w postaci grillowanej papryki, groszku oraz kukurydzy, a także passaty i oliwy extra virgin. Wcześniej, bo na przełomie stycznia i lutego, linia marki ekologicznej wzbogaciła się o kasze (bulgur, jaglaną i gryczaną), płatki owsiane, jak również bakalie i pestki.
Obecnie w sklepach należących do Grupy dostępna jest już ponad połowa z liczącej około 40 produktów serii ekologicznej Włącz BIO. Jak zapowiadają przedstawiciele PGS, firma chce nawiązywać dalsze współprace z producentami żywności ekologicznej.