Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

PGS tworzy platformę e-commerce dla sklepów Top Market

PGS zamierza uruchomić sklep online dla ponad 600 placówek sieci Top Market.
Reklama

Jest to wspólna platforma online, która skupia ofertę wielu prywatnych przedsiębiorców zrzeszonych w sieci. Po wybraniu sklepu docelowego, klient (dokonując zakupów) będzie miał możliwość wybrać odbiór osobisty produktów lub doręczenie pod wskazane miejsce w czasie do dwóch godzin. Platforma sprzedaży Online Top Market będzie wspierana kampanią reklamową w TV i Internecie.

Firma rozpoczęła też rozmowy z właścicielami aplikacji mobilnych dostaw. Przedstawiciele PGS prowadzą rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami, prowadzącymi od kilku do kilkunastu sklepów osiedlowych, zachęcając ich do przystąpienia do PGS. - Od początku roku do sieci PGS dołączyło już ponad 50 nowych placówek. Mamy nadzieję na podwojenie tej liczby do końca roku. To przybliży nas do 700 punktów w kraju – ocenia Michał Sadecki, prezes PGS.

Sieć Top Market od kilku lat jako swój cel rozwojowy wskazuje pułap 700 sklepów.

Na półki sklepów Top Market trafi też większa oferta marki własnej: piwo, wino oraz wyroby mięsne marki Spiżarnia Dworska.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum