PARTNER PORTALU

PGS wprowadzi markę własną drobnego AGD. To element strategii online

Autor: PB 16 kwietnia 2021 20:36

PGS wprowadzi markę własną drobnego AGD. To element strategii online Na zdj. Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów. Fot. materiały prasowe

Polska Grupa Supermarketów stawia na marki własne. Spółka chce, by jej portfolio privale labels do końca roku liczyło 500 produktów. Obecnie jest ich niemal 400. Firma zamierza także rozwijać zupełnie nowe kategorie produktowe.

Spółka szacuje, że rynek private labels, czyli marek własnych w Polsce jest wart 34 miliardy złotych i zdaniem ekspertów w najbliższych latach nadal będzie rosnąć. Polska Grupa Supermarketów swoją pierwszą markę – O… Dobre. Pewne. Twoje! – wdrożyła cztery lata temu, w 2017 roku. Dziś w portfolio Grupy znajduje się również Spiżarnia Dworska, BRNX oraz Włącz BIO, które tworzą rodzinę blisko 400 produktów spożywczych, higienicznych i chemii gospodarczej, posiadających 10% udział w całkowitej sprzedaży.

Na rok 2021 PGS planuje wdrożenie kolejnych kategorii produktowych. Jak zapowiadają przedstawiciele, w średnich i dużych miastach poszerzona zostanie oferta Włącz BIO, czyli artykułów spożywczych z certyfikatem produktu ekologicznego. Z kolei Spiżarnia Dworska, która w swojej ofercie posiada polskie specjały oraz alkohole (rodzina wódek mid-premium oraz piwa BRNX Browar Spiżarnia Dworska), może liczyć m.in. na odświeżenie logotypu i nowe produkty alkoholowe. Łącznie do 2022 roku private labels należące do Polskiej Grupy Supermarketów mają liczyć nawet 500 indeksów.

- Od 2017 roku marki własne są centralnym punktem strategii PGS, która będzie przez nas kontynuowana w najbliższych latach. Klienci coraz chętniej zwracają się ku prywatnym markom sklepów co podkreślają kolejne badania. Chcemy wykorzystać ten trend i sukcesywnie zwiększać ich udział w torcie sprzedażowym sklepów zrzeszonych w Grupie – zapowiada Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów.

Plany są ambitne, bo zakładają dwukrotne zwiększenie portfela produktowego sklepów należących do PGS. Jednak, patrząc na doświadczenia innych państw (takich jak Szwajcaria, Niemcy czy Hiszpania), można zakładać, że rodzimy rynek jest bardzo perspektywiczny.

W realizacji celu pomóc mają zupełnie nowe kategorie produktowe. Poza poszerzeniem linii alkoholi, do których dołączyły w tym roku wina Dispensa del Maniero, Grupa rozważa wprowadzenie własnej marki produktów AGD, która może stanowić nowy kierunek w strategii online’owej.

- Prowadzimy już wstępne rozmowy z producentami AGD w Polsce i za granicą. Wkrótce planujemy wprowadzenie wybranych produktów drobnego AGD w ofercie przynajmniej części sklepów Top Market – dodaje Michał Sadecki z PGS.

Podobał się artykuł? Podziel się!






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 8993
Ilość aktualnych ofert: 488070

POLECANE OFERTY

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    5,29

  • Śr

    4,66

  • Min

    3,99

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.