Piątnica promuje koktajle z białkiem serwatkowym

OSM Piątnica kampanią wspiera Koktajle z białkiem serwatkowym. W dniach od 5 lutego do 11 marca prowadzone będą działania promocyjne obejmujące kampanię telewizyjną, działania digital, aktywację z influencerami, komunikację w mediach społecznościowych oraz silne wsparcie PR.
Celem obecnej kampanii jest wzmacnianie świadomości produktu oraz wsparcie sprzedaży.
Koktajle z białkiem serwatkowym to nowa kategoria produktów, w których składzie występuje świeże, nieprzetworzone białko serwatkowe. Koktajle z białkiem serwatkowym z Piątnicy dostępne są w 3 wariantach smakowych: Malina, granat i żeń-szeń, Mango, marakuja i owies oraz Banan, agrest i błonnik, a każda butelka zawiera 28 gramów pełnowartościowego białka.
Planowane są także promocje w punktach sprzedaży oraz obecność w e-gazetkach handlowych.
OSM Piątnica intensywnie rozszerza dystrybucję Koktajli z białkiem serwatkowym. Poza tradycyjnymi punktami sprzedaży oraz sieciami handlowymi jak np. Carrefour, Kaufland, Tesco, Spar, Selgros, Makro czy Żabka, gdzie produkty są już dostępne, od 26 lutego br. będzie je można znaleźć również w sklepach Biedronka.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
- 15:19 KappAhl odbudowuje pozycję w Szczecinie
- 14:58 Müller: Najpóźniej w piątek zostanie opublikowane jednolite rozporządzenie...
- 14:55 Listonic: Lidl, Biedronka i Auchan wśród najpopularniejszych sieci handlowych
- 14:36 Ile wytrzyma polska gastronomia?
- 14:31 IKEA w Izraelu szczepiła przeciw Covid-19
- 14:11 GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
- 13:50 Netto z nowym sklepem w Pruszkowie
- 13:42 GUS: W IV kw. 2020 zwiększone absencje i częstsza praca z domu
-
Biedronka walczy w UE o soki Riviva
-
Założenia kodeksu: Franczyzobiorca będzie mógł rozwiązać umowę za 3...
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
-
Quiosque ucieka przed skutkami pandemii do Grupy Immobile
-
Vollmart, nowa marka hard dyskontów w Polsce. Co na to Walmart?
-
Rossmann otworzył 1500. drogerię. Sieć zainwestowała dotychczas 1,16 mld zł
- 1 PRCH: Potrzebujemy handlowych niedziel, można to pogodzić z przestrzeganiem...
- 2 Anna Prymakowska w zarządzie OEX E-Business. Wcześniej kierowała zarządem...
- 3 Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
- 4 SPAR otrzyma do 25 mln euro pożyczki z EBOiR, m.in. na restrukturyzację PiP
- 5 SPAR rusza z kampanią promującą polskich dostawców
- 6 LPP podwaja powierzchnię w Fashion Lab
-
GieldaRolna.pl: docieraj do odbiorców z sektora rolno-spożywczego
-
15 odpowiedzi na 15 pytań o tarczę 2.0 PFR
-
Rafał Brzoska na EEC Trends: Za chwilę wprowadzimy produkt, który zmieni rynek
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.