Reklama
Partner serwisu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pieczywo motorem sprzedaży Tesco. Sklepy będą rywalizować między sobą o najlepsze wyniki

Tesco dołączyło do sieci, które konkurują o klientów promując świeże pieczywo. Sieć bierze pod lupę swoje piekarnie i zmieniam je na lepsze. Dla sklepów zorganizowano konkurs - te z najlepszymi wynikami sprzedaży mogą liczyć na nagrody - czytamy na serwisie skierowanym do pracowników sieci Tesco.
Reklama

- Zależy nam na przyzwyczajeniu klientów, że w naszych piekarniach mogą kupić to, co lubią - świeże i pachnące pieczywo przez cały dzień. 10 sierpnia wprowadzamy pewne zmiany w piekarniach - napiano w serwisie dla pracowników Tesco.

Dostępność, świeżość i jakość to teraz główne priorytety Tesco. - Jak je chcemy spełnić? Między innymi poprzez zmianę sposobu rozliczania strat. Od poniedziałku 10 sierpnia starty znane na piekarni nie będą wchodziły w koszty sklepu. Przez 2 miesiące straty te pokrywać będzie w 100 proc. dział zakupów. Sklepy będą rozliczane za sprzedaż, dlatego powinniśmy przede wszystkim skoncentrować się na sprzedaży - czytamy w serwsie dla pracowników Tesco.

Aby zapewnić klientom stałą dostępność świeżego pieczywa Tesco będzie sprawdzać jego dostępność w ciągu całego dnia, a także pełną dostępność asortymentu do godziny 19:00.

W związku ze zmianami w piekarniach firma organizuje konkurs dla sklepów. Placówki z najlepszymi wynikami sprzedaży mają szanse na wygraną.

Zdaniem ekspertów rynku FMCG, pieczywo w olbrzymim stopniu wpływa na budowanie wizerunku sieci. W rezultacie detaliści próbują rywalizować o przyciągnięcie klienta, grając tą kategorią. Pieczywo to jedno z najważniejszych kategorii w sklepie, a jego asortyment często decyduje wręcz o tym, gdzie klient pójdzie na zakupy. Największy nacisk na promocję tego asortymentu kładzie Lidl.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (1)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.