Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Pierwsze sklepy Aldika już pod szyldem Stokrotki

Od 13 września pierwsze sześć sklepów Aldik w Lublinie działa oficjalnie pod nowym szyldem Stokrotka. W sumie trzydzieści placówek tej sieci zostanie włączonych jesienią do Stokrotki. Do końca bieżącego roku Stokrotka będzie posiadała około 560 sklepów.
Reklama

Zmiana szyldu objęła sklepy przy ulicach: Harnasie 4A, Al. Kraśnicka 35, Tatarakowa 24, Al. Warszawska 61A, Gospodarcza 3 oraz Gorczańska 1.

– Zależało nam na tym, aby połączyć wszystko to co najlepsze i to co najbardziej cenią sobie klienci zarówno Aldika, jak i Stokrotki. Nasza decyzja została podjęta w oparciu o szczegółową analizę potrzeb i preferencji klientów obu sieci – mówi Dariusz Kalinowski, prezes zarządu Stokrotka.

Klienci, którzy do tej pory robili zakupy w sieci Aldik, po rebrandingu sklepów w dalszym ciągu będą mogli kupić mięso od polskich dostawców w tzw. Kąciku Rzeźnika oraz Piekarni 7 zbóż, należącej do właściciela sieci Aldik.

Zmiany zajdą we wszystkich 30 sklepach Aldika, które zlokalizowane są na terenie dwóch województw: lubelskiego oraz mazowieckiego.

W 2017 roku obroty Aldik w ujęciu rocznym wzrosły o 9 proc. i osiągnęły 52 mln euro, sieć handlowa posiadała 30 sklepów i zatrudniała ponad 700 pracowników. Na dzień 1 czerwca 2018 roku spółka Aldik Nova miała 5,45 mln zł straty netto. Przychody ze sprzedaży w tym okresie wyniosły 93,5 mln zł.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (3)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum