Pierwszy lokal francuskiej sieci piekarni Paul rusza w Warszawie

Warsaw Financial Center w samym sercu stolicy - to tam otworzy swoje podwoje pierwszy lokal sieci PAUL. Na gości czekać będzie 40 miejsc siedzących. W planach jest otwarcie kolejnych lokali - głównie w prestiżowych lokalizacjach w Warszawie.
Zarządzaniem wszystkimi lokalami oraz rozwojem sieci PAUL odpowiada Spółka LS travel foodservice Poland, która z powodzeniem prowadzi już w naszym kraju 89 lokali gastronomicznych pod markami takimi jak: Flying Bistro, The Flame, Furore!, SO! COFFEE i Bread&Co.
Znakiem rozpoznawczym marki PAUL są wysokiej jakości produkty. Podobnie jak w innych krajach, także w Polsce pieczywo będzie wypiekane według tradycyjnych receptur, na miejscu, ze składników pochodzących z Francji.
Oferta założonej w 1889 roku we Francji sieci opiera się na daniach śniadaniowych, lunchowych i obiadowych, a także wyrobach piekarniczo-cukierniczych, quiche, crepes, kanapkach i sałatkach. W lokalu będzie możliwość wyboru produktów z menu oraz ich zakup na wynos.
Obecnie na rodzimym rynku PAUL ma 367 piekarni i restauracji. Poza Francją sieć obecna jest w 33 krajach - od Europy, po Afrykę i Azję, gdzie ma już ponad 218 lokali. W Polsce w ciągu 10 lat ma powstać ich co najmniej kilkanaście.