Pierwszy słodziak trafił w ręce klienta minutę po rozpoczęciu akcji

Autor: dlahandlu.pl 28 sierpnia 2019 12:45

Pierwszy słodziak trafił w ręce klienta minutę po rozpoczęciu akcji Fot. materiały prasowe

Szybciej niż w ubiegłym roku, bo zaledwie minutę po północy pierwszy klient zakupił Słodziaka – Sarenkę Hanię i książkę opowiadającą o przygodach Gangu w całodobowym sklepie Biedronka w Stegnie w województwie pomorskim.

26 sierpnia, czyli na start akcji, pierwsi klienci stawili się przy kasach w Biedronkach w następujących miejscowościach:  Godz. 00:01: Stegna – zakup książki oraz Słodziaka – Sarenki, Godz. 2:17: Tomaszów Lubelski – zakup Słodziaka - Dzięcioła, Godz. 5:43: Braniewo – zakup dwóch maskotek: Borsuka i Sarenki.  

- Klienci Biedronki obdarzyli Słodziaki wielką sympatią. W zeszłym roku wydaliśmy ponad 7 mln maskotek i ponad 2 mln książek o nich. Również w tym roku nasi mali bohaterowie od razu spodobali się klientom – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka.

Nowa akcja „Gang Słodziaków” rozpoczęła się 26 sierpnia br. By wziąć w niej udział, wystarczy na specjalnych kartach kolekcjonerskich zbierać naklejki przyznawane podczas zakupów w Biedronce. Naklejki będzie można kolekcjonować do 17 listopada br., a pluszaki i książkę odbierać do 1 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Każdego ze Słodziaków można otrzymać za darmo po zebraniu 60 naklejek, a 40 naklejek uprawnia do jego zakupu za jedyne 19,99 zł/szt. lub do otrzymania za darmo Słodziaka Juniora. 15 zebranych naklejek pozwala odebrać za darmo książkę „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”. Tę wyjątkową pozycję można też kupić w Biedronce w regularnej cenie – 9,99 zł/szt., natomiast dużego Słodziaka – w cenie 49,99 zł/szt. 

1 punkt w postaci naklejki można dostać za każde wydane w Biedronce 40 zł. Zbieranie naklejek może być jeszcze szybsze dzięki dodatkowym punktom przyznawanym za: zakupy z zarejestrowaną kartą lojalnościową „Moja Biedronka” (1 pkt), zakup warzyw lub owoców (1 pkt), zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł (1 pkt).

Dodatkowe punkty są przyznawane wyłącznie do transakcji spełniających kryterium zakupów 40 zł. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

  • Dariusz 2019-12-19 09:58:06

    Akcja zakończona. Do wczoraj wysłane były mejle proszące bo niejeden klient został z dziesiątkami bezużytecznych naklejek. Wielu wyrzuciło swoją pracę do kosza nie wiedząc o możliwości otrzymania książki i maskotki po terminie. Szefostwo "szkodnika" myśli, że kupujący nie ma nic innego do roboty jak na miesiąc przed końcem akcji latać codziennie po wszystkich okolicznych Biedronkach z wyklejonym kuponem i szukać wskazanej przez dziecko zabawki. W moim przypadku ta i poprzednie akcje też skończyły się niczym, albo raczej stratą czasu i nabieraniem się na "przymus" wydania co najmniej 40 złotych podczas każdej wizyty. Dziecko zostało już pouczone w zakresie tego biedronkowego szwindla i chyba zrozumiało. Rośnie więc nowe, świadome, pokolenie klientów Biedronek i innych podobnych szkodników handlowych.

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7144
Ilość aktualnych ofert: 397 692

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
  • Max

    1,49

  • Śr

    1,32

  • Min

    1,09

ProduktySklepyRegiony


Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.