Reklama

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Piotr Cyrwus jako DJ reklamuje ketchup Kotlin

Kotlin zwraca uwagę na dbałość o bezpieczeństwo. Robi to we współpracy z Piotrem Cyrwusem, samozwańczym Królem Mycia Rączek. Aktor wcielił się w rolę DJ-a rodem z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina Polakom, jak ważne jest MYCIE RĄCZEK przed jedzeniem.
Reklama

Nowa produkcja Kotlina, czyli taneczny teledysk, to kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się w sezonie grillowym. DJ wymienia potrawy, które możemy jeść z pysznym ketchupem Kotlin, ale przed zjedzeniem których trzeba koniecznie… myć rączki! Całość w klimacie i stylistyce znanych nam z hitów lat 80. 

Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Maspex prowadzi też kampanię Lubelli w telewizji, na platformach VOD oraz w internecie – w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube) oraz w działaniach digitalowych. Spot Lubelli będzie też emitowany w charytatywnych świątecznych blokach reklamowych.

 

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum