Piotr Cyrwus jako DJ reklamuje ketchup Kotlin
Kotlin zwraca uwagę na dbałość o bezpieczeństwo. Robi to we współpracy z Piotrem Cyrwusem, samozwańczym Królem Mycia Rączek. Aktor wcielił się w rolę DJ-a rodem z lat 80-tych, który w rytmie dyskotekowego bitu przypomina Polakom, jak ważne jest MYCIE RĄCZEK przed jedzeniem.

fot. materiały prasowe
Reklama
Nowa produkcja Kotlina, czyli taneczny teledysk, to kontynuacja internetowej kampanii z udziałem Piotra Cyrwusa, która pojawiła się w sezonie grillowym. DJ wymienia potrawy, które możemy jeść z pysznym ketchupem Kotlin, ale przed zjedzeniem których trzeba koniecznie… myć rączki! Całość w klimacie i stylistyce znanych nam z hitów lat 80.
Komunikacja marki prowadzona jest w ramach tej kampanii na YouTube, Facebooku, Instagramie oraz na TikToku.
Maspex prowadzi też kampanię Lubelli w telewizji, na platformach VOD oraz w internecie – w social mediach (Facebook, Instagram, YouTube) oraz w działaniach digitalowych. Spot Lubelli będzie też emitowany w charytatywnych świątecznych blokach reklamowych.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa
regulamin.
Reklama