Piotr i Paweł chce wrócić do delikatesowych korzeni

Piotr i Paweł szuka nowej drogi. Sieć, by zrealizować plan naprawczy potrzebuje czasu, więc złożyła wniosek o postępowanie sanacyjne - podaje Puls Biznesu.
Piotr i Paweł w większym stopniu chce oferować produkty ze średniej i wyższej półki, niedostępne w innych sklepach, czyli delikatesowe. Marek Miętka, prezes sieci widzi w tym szansę na nowe otwarcie relacji z producentami, którzy mają w ofercie produkty dla bardziej wymagających klientów. I przyznaje, że komunikacja marki w ostatnim czasie schodziła w stronę dyskontu i była oparta a produkcie i cenie. Dla klientów Piotra i Pawła ważniejsza niż cena jest głębokość oferty i jakość obsługi.
Firma wprowadza też oszczędności na poziomie 5 mln zł rocznie i planuje ograniczenie powierzchni placówek oraz zamknięcie kolejnych 20 sklepów z puli 135, którymi obecnie dysponuje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
-
Brodaty Darek 2018-09-13 13:31:04
Ten Miętki zrobi wam takie delikatesy , że do końca roku będzie pozamiatane !
-
Aleksander 2018-09-13 11:49:46
Współpracowałem z PIP wiele lat, fajni ludzie,bardzo pracowici, dobra atmosfera, dobra do czasu...
Pierwsze oszczędności to zakupy taniego towaru, jakościowy chłam byle tanio, kolejne to obcięcie obsady osobowej do granic wytrzymałości pracowników a i chętnie poza te granice no i największy błąd, kto zatwierdził lokalizacje takie, że już na Saharze większy ruch! Przykłady?
Kraków całość , Koszalin, Tczew, Bydgoszcz Fabryczna i Zielone Arkady, Zielona Góra, Oborniki Wlkp., Łódź spółkowe... Właśnie, SPÓŁKOWE, franczyza jakoś umie sobie lokalizacje znaleźć, ciekawe... -
Koneser 2018-09-13 11:13:38
Jak beda mieli ogarnietych kupcow co znaja sie na wysokiej jakosci towarze, a nie tylko na tandecie to moze im sie uda. Towar luksusowy musi kosztowac, ale za to marza jest konkretna. Tyle, ze przy takim koncepcie to duza czesc sklepow jest do zamkniecia. No i kasa na towar potrzebna.
- Nd 18:34 Zakopane: Mimo zakazów otworzyła się największa na Krupówkach restauracja
- Nd 18:24 Prezydent: Rozumiem zniecierpliwienie ludzi obostrzeniami, ale przepisy...
- Nd 18:14 KiK w 2020 otworzył 56 sklepów i ma podobne plany na ten rok
- Nd 16:40 Rok 2021 przyniesie dalszy rozwój sieci 5G i internetu rzeczy
- Nd 12:21 KOWR promuje za granicą polską żywność pomimo pandemii
- Nd 11:13 Badanie: Ponad 65 proc. przedsiębiorców uważa, że pandemia trwale zmieni...
- Nd 10:07 Wartość banknotów w Polsce w ciągu dekady potroiła się
- Sb 14:50 Kaufland Polska: Udało się nam ograniczyć zużycie plastiku o prawie 1400 ton...
-
PKD sklepów franczyzowych nie uprawnia ich do tarczy, pomimo, że nie mogą...
-
Chiny: Xi pisze list do byłego szefa Starbucksa i zachęca do poprawy relacji...
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
W którą stronę pójdzie transformacja galerii handlowych?
-
Biedronka: Na opakowaniach produktów pojawi się komunikat o segregacji śmieci
-
Analitycy: Popyt na materiały remontowo-budowlane utrzyma się
- 1 Rząd Francji sprzeciwia się przejęciu Carrefoura przez kanadyjski koncern...
- 2 Ekspert: Celem podatku handlowego jest wyrównywanie szans mniejszych firm
- 3 Wynagrodzenie na stanowisku kasjer w Kaufland wzrośnie do max. 4100 zł brutto
- 4 UOKiK wszczął postępowania wobec Kauflandu, Eurocashu i Intermarche
- 5 Tesco Polska wygrywa w sądzie spór o tytuł prawny do centrum handlowego
- 6 Właściciel zakładów mięsnych Henryk K. ujęty w Argentynie
-
Hybrydowy kongres, czyli EEC w 2021 roku
-
Raport EEC Review: Żywność w dostawie czy subskrypcji?
-
Rusza rejestracja na EEC Trends!
BĄDŹ NA BIEŻĄCO
OGŁOSZENIA
PRACA W HANDLU
TYP OFERT »POLECANE OFERTY
SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH
Drogi Użytkowniku!
W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).
Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.
Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).
Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.
Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.