PARTNER PORTALU
  • Partner portalu: EY

Piotr i Paweł kolejną siecią oferującą produkty marki własnej

Autor: dlahandlu.pl 13 sierpnia 2010 07:11

Piotr i Paweł kolejną siecią oferującą produkty marki własnej

Sieć Piotr i Paweł wprowadza do swoich sklepów produkty marki własnej. Produkty należą do kilku kategorii i pozycjonowane są w segmencie premium, są wśród nich m.in. wyroby garmażeryjne, mleczarskie, czy soki owocowe.

Produkty pod marką własną sieć będzie sprzedawać pod logo „Piotr i Paweł", co dodatkowo ma uwiarygodnić ich wysoką jakość. Operator będzie promował własną linię wyrobów hasłem „Zawsze jakość Piotr i Paweł".

Na opakowaniach „kolekcji" produktów sieciowych dominuje kolor brązowy nawiązujący do logotypu sieci, do tego oszczędna nowoczesna grafika i liternictwo, które ma dostarczyć klientom jasnej informacji o towarze.

Pod marką własną „Piotr i Paweł" klienci mogą już kupić sałatki (jarzynową, jajeczną, porową, hawajską, z tuńczykiem i ze śledziem), a także zestawy sałatkowe (grecki, z mozzarellą, z serem wędzonym i z tuńczykiem). W ofercie z kategorii produktów świeżych są także pizze (4 sery, capricciosa, z salami, wegetariańska), sery smażone (z kminkiem oraz bez kminku). Sieć proponuje także wyroby garmażeryjne, takie jak pierogi do odgrzania (ruskie, z mięsem, z kapustą i grzybami, z serem) oraz pyzy drożdżowe.

W najbliższym czasie do sklepów poznańskiej sieci mają trafić oznaczone logo „Piotr i Paweł" jajka (w tym m.in. z chowu ściółkowego, z wolnego wybiegu), a także soki z pomarańczy i jabłek.

Sieć sklepów Piotr i Paweł liczy obecnie ponad 70 sklepów. Placówki sieci zanotowały w I kw. 2010 r., w porównaniu z tym samym okresem roku 2009 wzrost obrotów o 25 proc.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE






BĄDŹ NA BIEŻĄCO


OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 7996

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.