Reklama
Partner portalu

DlaHandlu.pl – wiadomości handlowe, FMCG, ecommerce, franczyza, sieci handlowe

Piotr i Paweł ma już ponad 600 produktów marki własnej

Marka własna Piotr i Paweł Zawsze Jakość liczy obecnie ponad 600 produktów - podała sieć.
Reklama
Od trzech miesięcy sieć wprowadza również ekonomiczną markę "Lubię", w ramach koalicji zakupowej Grupy Handlowej PL Plus (Bać-Pol, Piotr i Paweł, Topaz).

Supermarkety Piotr i Paweł to polska sieć licząca obecnie 100 sklepów w 15 województwach w całej Polsce. Jej obroty za rok finansowy 2013 wyniosły 1,927 mld zł, co oznacza wzrost w porównaniu z rokiem 2012 o 4,7 proc.

Reklama

Lista tagów

Zobacz komentarze (0)

Proszę podać imię
Proszę wpisać treść komentarza
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum