Piotr i Paweł najemcą katowickiej Galerii Libero
- Naszym klientom oferujemy średnio 15 tys. produktów w konkurencyjnych cenach, od artykułów pierwszej potrzeby i szerokiej gamy produktów marki „Piotr i Paweł”, po świeży, lokalny asortyment, jaki mogliby kupić na tradycyjnym targu, bądź niszowe specjały sprowadzane z różnych zakątków świata – mówi Ewa Aleszczyk-Kalinowska, rzecznik sieci Piotr i Paweł.
Piotr i Paweł liczy obecnie 145 supermarketów w całej Polsce. Sieć osiągnęła w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, obsługując ponad 5 mln klientów miesięcznie. Piotr i Paweł zatrudnia ponad 5 000 osób. Od 14 lat sieć prowadzi sklep internetowy, który obsługuje konsumentów z całej Polski.
W roku 2017 polska sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym ( m.in. projekt Skanuj i Kupuj), modernizacją najstarszych sklepów oraz optymalizacją posiadanych placówek.
75 proc. powierzchni handlowej Libero zostało wynajęte. W lipcu br. rozpoczęła się przebudowa układu drogowego przy Libero. Spółka Echo Investment podpisała z Przedsiębiorstwem Budownictwa Drogowo-Inżynieryjnego S.A. umowę dotyczącą realizacji nowego skrzyżowania. Zakończenie zaplanowano na marzec 2018 roku. Otwarcie Libero zaplanowano na wiosnę 2018 roku.